2013年5月5日 星期日

Day2.1 @ 松本城

2013年4月23日 陰天07:16~08:13 | [JR]大糸線 糸魚川方面(下り) 松本 → 信濃大町
09:05~09:45 | 
巴士信濃大町 → 扇沢10:00~10:16  | 關電隧道無軌電車扇沢 → 黑部水庫10:16~11:30  | 步行黑部水庫 → 黑部湖11:30~11:35  | 登山纜車黑部湖 → 黑部平12:10~12:17  | 立山架山索道黑部平 → 大觀峰13:00~13:10  | 立山隧道無軌電車大觀峰 → 室堂 
(交通收費及詳細資料請往(交通篇)
酒店:ホテル立山 (Hotel Tateyama)
由於想趕上早上07:16開出嘅JR前往信濃大町,但嚟到松本,無理由唔去睇吓日本四大古城之一嘅松本城,所以我地朝早五點就落街先去睇睇松本城。

天朦光落街,都幾凍啊! 
喺酒店門口直行後過馬路行到街嘅盡頭就會到達松本城,好簡單。五分鐘到就到達千歲橋。

千歲橋有隻唔知係青蛙定係咩嘅公仔。  -->根據Blog友Nerissa嘅資料,哩隻係繩手通商店街嘅吉祥物啊!


千歲橋旁邊有間四柱神柱。

十五分鐘到就嚟到松本城門口啦!





逗留咗廿幾分鐘就返酒店拾好嘢準備離開。由於我哋跟住要上立山,唔方便拖住幾個大喼上山,所以我哋就托酒店幫我哋將兩個大喼用宅急便寄去第四日會入住嘅高山酒店。
喼size分別係24"同埋26",收費為1,100円一個,共2,200円。
手續好簡單,只須要喺櫃台問職員攞張表格,通常酒店已經填好晒啲格位,我哋只須填要到達嘅目的地同埋希望到達日期同時間就OK啊!


.



here

沒有留言:

張貼留言