2019年4月28日 星期日

Day 7.1 @ 大歩危峽

Day 7.1 @ 大歩危峽
2016年10月13日 / 星期四 (第七天)    利用「JR四國鐵路周遊券」
08:35 ~ 08:40 | 的士 | 琴平パークホテル →  JR琴平
09:01 ~ 09:43 | 特急しまんと5 号 | 琴平 → 大歩危 (指定席)
14:02 ~ 14:30 | 乗合バス 祖谷線 | 大歩危峡 → かずら橋

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:新祖谷温泉 ホテルかずら橋

今日去嘅地方係哩個行程嘅重點之一,我期待咗好耐,由於祖谷,大、小步危交通非常疏落,出發前喺路線上研究咗好一段時間應該點樣走才會順。

八點多就收拾好行李到酒店大堂先把行李托運,跟住酒店職員幫我哋叫的士前往JR琴平駅。




琴平往大步危只需個多小時。到達大步危車駅後先留影一番,因為這個無人車駅放著好多有趣嘅公仔及有一條縮版祖谷蔓橋。







跟住就徒步前往大步危峽,以我們嘅步伐由車駅行過去都要半個鐘,不過都是平路所以也行得相當輕鬆。





在大步危峽前有個駅之道,裡面有間鬼屋及手信店,喺網絡上已參觀過鬼屋內裡情況,所以也唔考慮嘥錢入內參觀了。









喺手信店逛咗陣就行多幾分鐘便到達大步危峽。





我哋先入案內所購買遊大步危峽嘅船票,跟住不用對時間表,只要夠一船人便會開船。










大步危峽兩邊風景真係好靚,河水清澈見底,置身河上真係好舒服。船主會不斷介紹峽兩旁風景,但可惜我一句都聽唔明,只知道到咗獅子石時,佢不斷講Lion。















遊河時間大槪半小時就返上岸,當時我哋應該可以趕上12:00開出嘅巴士前往祖谷蔓橋,但因為巴士班次大疏落,為有足夠時間慢慢欣賞哩到景色,所以我打算坐下午2:00開出嘅巴士,於是我哋有兩個多小時喺哩個手信店閒逛及午飯。感覺真係好悠閒啊!







發覺自己已不似以前總係將每日行程編得滿滿,天天在趕呀趕,而家通常一日只去一、兩個景點,可以令自己放慢腳步慢慢欣賞。





2 則留言:

  1. 大部份照片都見唔到有人影,好似好冷清咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋佢嘅時候確實唔係旺季,而且就算有都係旅行團,佢哋好快就離開,唔會好似我哋咁哩區都留成日咁長。😁

      刪除