2007年10月28日 星期日

Kitty 手巾仔

除咗係地區限定,又係貪佢係日本製造


富良野限定



北海道限定




函館限定



大涌谷限定



6 則留言:

  1. 你好鍾意hello kitty架?d自巾好靚呀﹗我係箱根都買左條限定手巾﹗
    [版主回覆10/29/2007 07:18:00]係呀,我好鍾意kitty嫁!而且日本啲地區限定真係好靚呀!

    回覆刪除
  2. 買左好多款wor~~ 最靚都係薰衣草啦~ 夠浪漫嘛!
    [版主回覆10/29/2007 20:57:00]agree

    回覆刪除

  3. Happy Halloween


    [版主回覆10/31/2007 19:50:00]Thank you!!

    回覆刪除
  4. 自己終於都係北海道回來了喔,多謝你先前係我個blog 留言... thx....!!!
    日本真的超多哈囉kiki 限定.. 哈哈!!! 原來你超級fans....
    [版主回覆11/03/2007 11:24:00]無法啦,鬼叫佢哋咁靚咁cute,真係無辦法抗拒呀!

    回覆刪除
  5. 我响日本買嘢嗰陣....又係專揀係「日本製造」嗰啲先買啊!  (如果印住「 Made In China」的話,咁我買咗咪好似會好唔著數咁囉!)
    [版主回覆11/05/2007 07:31:00]係呀,我都有同感

    回覆刪除
  6. 你會唔會用架 ? 定你儲架咋 ? 我 love lavender 果條 ~
    [版主回覆11/05/2007 07:37:00]買嗰陣諗住會用,但返到嚟又唔捨得用,所以咪變咗儲囉!

    回覆刪除