2008年4月5日 星期六

我的夢想遊

27/06/2008 - 12/07/2008 出發前準備 (巴黎、瑞士)




距離上次京都之旅只係短短幾個月 而家又著手籌備我今次嘅夢想之旅 哩一次嘅旅程係我多年嚟啲夢想同心願由於自細媽咪都嚴禁我哋亂睇電視 佢最唔鐘意嗰啲超人呀IQ博士呀,話無厘頭教壞細路喎!但有一套就例外 -  就係飄零燕嘞! 所以自細就對阿爾卑斯山好有興趣







今次同行係帶我踏出第一次自由行去東京嘅同伴A,重有我媽咪, 媽咪一聽到我話去瑞士就叫住都要去,因為佢都有好嚴重飄零燕後遺症,但始終第一次去咁遠地方又唔知同伴A鐘唔鐘意,最初諗住飛起佢嫁!下次先啦但當我睇完一個BLOG友大病之後文章,頓時令我醒覺好多嘢係預計唔到,既然而家可以做到點解唔做咗去呢? 免得將來有遺憾,所以最後決定帶埋佢去而成了我哋今次嘅三人巴黎瑞士行嘞!


 


機票、酒店同車證都訂好晒


1.機票 : HKD5,520 + HKD2,043 (TAX & FUEL) = HKD7,563.00


 法航: 去程 - HK to Paris (CDG) 早機


          回程 –Zurich to Paris (CDG) 早機


                     Paris (CDG) to HK 晏就機


2. 5晚巴黎酒店: EUR110 / night (Triple Room)


    9晚瑞士Hostel: CHF362/


3. Swiss Pass (8 days 2 class): HKD1,799+HKD40.00(Handling fee)


   =HKD1,839.00


 


而家就plan緊行程,參考緊其他人嘅經驗,希望今次嘅旅程可以順順利利啦!



 



25 則留言:

  1. 你禁快買駛喇! 勁呀, 不過, 5月歐陸有最新西歐遊version出呀, 你到時睇睇.
    你訂晒hostel喇?
    [版主回覆04/05/2008 21:55:00]我訂晒啦! 因為有一兩間好似啲房都幾緊張,覆咗一輪E-MAIL先搞掂, 而且我第一次去咁遠自由行,所以都係早少少準備好啲囉!

    回覆刪除
  2. oh...我係咪好遲....好驚呀...
    你swiss去邊呀?
    swiss pass你買2nd class呀? 我唔錦.....我上次去時好full好full....
    [版主回覆04/06/2008 08:19:00]我諗住會去Montreux, Zermett, Interlaken, Lauterbrunnen, Grindelwald, Jungfraujach, Bern, Luzern, Maienfeld, Zurich.
    吓!2nd class會好full, 你係幾時去嫁? 我買嗰陣Eddie冇提我哋啊!咁點算呀?

    回覆刪除
  3. Wow, 未出發, 先興奮!
    同埋媽咪去, 真乖女
    Montreux, Zermett我都未去過, 等妳報告呀!
    2nd class無問題喎, 瑞士的火車唔係好多人坐.
     
    係呢, 妳點由Paris去瑞士呀? 快d定左行程再比comment妳!
     
    [版主回覆04/06/2008 16:11:00]我喺巴黎五日,會行吓啲大路嘅名勝,另外有一日想去聖米切爾修道院,但嗰到路線好似好複雜,我哋又想睇吓可唔可以參加啲一日團,不過資料唔多囉!
    我諗我哋會搭TGV由巴黎去日內瓦再放去Montreux, 因為你講過日內瓦冇咩嘢睇,不過TGV啲車票係咪又要訂定嫁.  重有如果Swiss的火車係咪有火車證唔訂位都得嫁,因為啲訂位費都幾貴啊!

    回覆刪除
  4. 譁!就快又要飛啦,祝有愉快及順利的行程。
    [版主回覆04/06/2008 16:52:00]大家咁話啦!

    回覆刪除
  5. 我細佬舊年去, 好多人呀, 成日要企, 我係germany既friend都叫我地唔好搏,而且今年6月撞正euro 08, 我地prefer坐first class lor...而且歐陸話d 景點火車, first class靚好多...
    我地兩晚住zermatt, 兩晚住grindelwald, 2 nights in maienfeld, one night in Zurich, 同你去d地方差不多.
    [版主回覆04/06/2008 21:01:00]咁唯有聽天由命啦! 我去瑞士時係七月頭,Euro 08 啱啱完咗,希望會好啲啦! Anway都多謝你提點.
    係喎,你啲地方同我差唔多啊! 希望你哋玩得開心啲啦!

    回覆刪除
  6. TGV一定要訂定, 早d訂有時會有early bird discount, 平好多o架.(有Swiss pass都無discount ga)
     
    我係瑞士搭所有火車都無訂位喎, 通常我見都係最多70% 滿. 唔通我地好彩? 因為Mabel&Edmund話好full....你問下歐陸意見呀...另外Swiss火車如果d位上面有label, 即係有人訂左位就唔好坐啦.
     
    妳訂左邊間hotel呀?
    [版主回覆04/06/2008 20:59:00]咁TGV你係喺香港訂定喺嗰邊先訂嫁! 至於Swiss火車個pass都買咗, 咁唯有到時先算啦!
    巴黎我book咗Hotel Excelsior係第五區拉丁區, 而瑞士就咗Riviera Lodge-Vevey (1晚), YH Zermett(2晚), Valley Hostel(3晚), Backpacker Luzern(1晚) & Citybackpacker Zurich(2晚)
    你介紹巴黎同琉森嗰兩間都full咗所以訂唔到呀!

    回覆刪除
  7. http://www.voyages-sncf.com/dynamic/_SvTermCommVoySaisie?_TMS=1207491063440&_DLG=SvTermCommVoySaisie&_LANG=UK&_AGENCY=VSC
    我上年Online booko架, 然後在Luzern火車站issue ticket. 唔知歐陸可唔可以幫你在HK出飛.
    我剛才試揀5 July 由Geneva 去 Paris Lyon, early bird 有一班Euro37 但其它班次就要Euro70.3.
    我上年因為太遲book所以要比full paid, so bad!!!
    [版主回覆04/06/2008 22:21:00]嘩唔該晒!等我上去睇吓先! TKS

    回覆刪除
  8. Hope you'll have a great trip!
    [版主回覆04/07/2008 20:14:00]我都希望可以啦! TKS

    回覆刪除
  9. 你嗰本瑞士嘅書幾好架, 我去咗圖書館好多次先撞啱借到.
    你有好多歐元喎 ! 好彩我四五年前去德國都剩咗八百幾, 可能唔駛再換.
    你瑞士嘅住宿都算平喎 !
    瑞士火車証唔駛二千蚊 ? 邊度買架 ?
    乜二等証會驚多人架 ? 我六月中六月尾去, 唔會要企呀 ?!
    你去嘅景點同我嘅差唔多, 希望你去到 Maienfeld 好 enjoy 啦 !
    [版主回覆04/09/2008 20:37:00]我都覺得幾好啊!不過我係買嫁!
    啲錢未唱夠嫁,因為要唱兩人用吖嘛!而家啲EUR同CHF咁貴,唯有其他地方盡量坑啲啦!
    個SWISS PASS係同歐陸買嫁,因為機票係佢哋買所以火車証可以有7% Discount,至於2 class係咪要企我就真係唔知啦! 唯有到時先算啦!
    我都希望你玩得開心啲啦!

    回覆刪除
  10. 嘩,你咁快又有得去旅行,仲要係歐洲 tim... 佩服佩服...好有米呀你
     
    [版主回覆04/09/2008 22:52:00]客氣...客氣...! 米就無嘜啦! 粥水都有少少....HE HE

    回覆刪除
  11. 我路過嫁 , 祝你旅途愉快!!  夏天去 switzerland 一定好靚 ! 你的相片及所見所聞!!
    [版主回覆04/10/2008 07:29:00]多謝到訪啊! 我都好期待哩個旅程呀! 你blog啲相勁靚呀! 北海道真係好靚啊! 我都要搞次自己去返次先得.

    回覆刪除
  12. 謝謝, 有機會一起交流吧, 因為大家都咁鐘意去旅行

    回覆刪除
  13. 我去年又是去這2個國家 18日呀!!
    我現在還有飄零燕後遺症, 記住去Lauterbrunnen, Wengen!!!
    Zermatt 都唔錯!! Saas- Fee 又正............. 好多好多
    [版主回覆04/12/2008 08:55:00]我之前一直都無諗住去Saas-Fee,但近排睇咗啲資料都話哩到好值得去,等我真係研究吓先!  多謝你哦意見呀!

    回覆刪除
  14. 去 Saas- Fee最好住下,靜過zermett, 因交通不太方便
    有興趣可睇睇相!!
    http://www.fotop.net/jeffreyng/SaasFee
     
    [版主回覆04/12/2008 22:02:00]你啲相影得好靚啊!

    回覆刪除
  15. Bon Voyage!
    [版主回覆04/13/2008 11:52:00]Merci beaucoup !

    回覆刪除
  16. 本瑞士旅遊書我都有買, 以中文書黎講係幾好的, 不過我通常都再去圖書館借埋loney planet, 勝在資料夠詳細
    [版主回覆04/14/2008 12:05:00]loney planet我見好多人都話資料詳盡,咁等我去圖書館八吓有冇先, tks!

    回覆刪除
  17. Hope you & LH have a wonderful and nice trip!!  
    ((Guess who I am - a old schoolmate))
     
    [版主回覆04/14/2008 19:55:00]哈..哈... 我估到你係邊個, 而且我睇咗LH篇聚舊文章已心中有數啦啦隊 .  Lau ....唔方便喺到開名啦!  Anyway多謝晒你啊! 下次聚舊記住揾埋我呀!

    回覆刪除
  18. 下次聚舊一定揾埋你!!  

    回覆刪除
  19. 祝旅途愉快!
    歐羅 好 貴 啊!!!!
    [版主回覆04/20/2008 13:41:00]係啊! 所以都幾肉"尺"啊!

    回覆刪除
  20.  


    祝旅途愉快!
    好多歐羅woo....
    [版主回覆04/24/2008 07:34:00]HI 多謝你到訪啊! 都唔係好多咋,係兩個人嘅使費嫁啦!

    回覆刪除
  21. 飄零燕好舊的卡通片
    [版主回覆05/03/2008 09:27:00]係啊! 無線重做過幾次嫁啦! 真係好靚好吸引啊!

    回覆刪除
  22. 我都想去瑞士啊!因為可以探一下「海迪」。
    [版主回覆05/04/2008 21:04:00]我幫你問候吓佢啦!

    回覆刪除
  23. 哎吔~~~俾你實現咗我嘅夢想, wish you a very good trip 呀, 記得去完寫多d blog 提點吓我哋d未去过嘅人呀!
    [版主回覆05/05/2008 07:24:00]提點就唔敢當,大家研究吓啦! 到時記住嚟睇啊!

    回覆刪除
  24. 嘩!你帶埋媽咪去呢個 trip!就係最好嘅Motherday禮物啦! 我都係「飄零燕」卡通片迷呀! 你好叻呀!plan 得好好的巴黎、瑞士、自已行、 預祝旅途愉快!
    [版主回覆05/11/2008 07:40:00]多謝! 希望可以順順利利, 到時返嚟同大家分享吓啦!

    回覆刪除
  25. 呢頭去完又去,真係好啦~ 我都去完京都返黎啦!
    [版主回覆05/15/2008 20:35:00]嘩!你影啲相好靚喎! 個天好清好靚呀!

    回覆刪除