2008年9月6日 星期六

南蓮園池

好幾次搭巴士經過鑽石山都見到一座金色嘅塔,覺得幾靚好似日本嘅金閣寺咁!老豆又成日都話嗰到好靚嫁!得閒去行吓啦!終於今日就走咗去睇吓嘞!


南蓮園池正門




好金碧輝煌呀



蓮池



哩座亭係個茶居有興趣嘅人可以喺入面一路泡茶一路靜心欣賞池中啲魚游嚟游去





瀑布後面係一間供應齋菜嘅餐廳





哩個塔上面放咗好多白水晶球唔知有咩用呢? 沿住後面條橋就會過到去志蓮淨苑










遊覽完畢緊係時候去醫肚啦


Oh... My Favorite





 




 



29 則留言:

  1. 真係好似日本啊..

    回覆刪除
  2. haha...我剛剛也到那裡, 也寫了blog, 不過d 相upload 唔到住....
    [版主回覆09/07/2008 16:42:00]吓! 咁啱呀! 咁等睇你upload到就睇你啲相啦!

    回覆刪除
  3. 嘩,又有新相,今次仲整得很靚,做嘢真快手,我想我也要加緊努力去整旅行啲相。 LL 已寫好幾天的北海道之旅,她做事和你一樣很快手,我看她的相後,我都心思思想和家人自遊行去北海道,見你和 B女及 LL 一家人也玩得很開心。
    [版主回覆09/08/2008 07:09:00]我見人哋啲相整得好靚,所以我又貪得意整吓囉!新手仔搞咗一大輪呀! 講快手真係唔及LL呀! 
    我都睇咗LL嘅blog,真係好鬼正,我都想計劃出年同B女 、 亞姨去睇薰衣草, 一家人去旅行又真係特別開心啊!

    回覆刪除
  4. 我都去過呢到..可能遊半day..一家遊就最開心
    [版主回覆09/08/2008 07:11:00]係啊..係啊! 個地方幾舒服又方便, 真係幾好啊!

    回覆刪除
  5. 你影得不錯呀!
    [版主回覆09/09/2008 07:11:00]多謝多謝! 但我見人哋嗰啲影得重靚啊! 我都唔係好識搵角度啊!

    回覆刪除
  6. 我 只不過比較得閒, 又無LH咁好學je.
    [版主回覆09/09/2008 07:10:00]LH真係好勤力呀! 你個TRIP睇到我心癢癢好想即刻快去北海道呀!

    回覆刪除
  7. 之前有 個 blog 友推介過, 睇落去都幾清優
    [版主回覆09/09/2008 07:07:00]都唔係睇落嫁,實際都幾清優嫁!

    回覆刪除
  8. 多謝你的訂閱....
    是個好地方,得閒都去下先。..
    [版主回覆09/09/2008 07:06:00]去啦! 去啦! 真係唔錯嫁!

    回覆刪除
  9. 咁啱嘅, 我又諗住同呀媽去喎, 講咗好耐話去喇, 我地仲諗住食埋齋添, 點解你唔試下果道D齋? 有blog友話幾好味喎.
    [版主回覆09/09/2008 20:38:00]因為嗰日係自己突然心血來潮走去,得自己一個所以冇食呀! 咁我睇吓你哋食咗之後有咩comment先.

    回覆刪除
  10. Hi, Shirley, 公園要比入場費嗎 ?
    我每星期都會路經此地, 但都未入過去 !
    [版主回覆09/10/2008 07:05:00]Hello, 公園係免費, 但係裡面有展覽館,如果要入去睇展品(畫)就收錢, 好似20蚊呀! 裡面重有齋菜館,賣紀念品嘅小賣店,都幾好行嫁!

    回覆刪除
  11. 中秋節快樂呀
    [版主回覆09/12/2008 20:17:00]大家咁話

    回覆刪除
  12. Sandy and Michael Blog2008年9月13日 上午9:49

    公園不大, 但環境舒服, 我曾到過水簾後食 齋菜, 味道一般, 價錢不平, 勝在可以為公園維護盡一分力.
     
    [版主回覆09/15/2008 00:16:00]係呀雖然地方唔大但真係幾舒服呀!

    回覆刪除
  13. 中秋節快樂
    [版主回覆09/15/2008 00:09:00](Empty)

    回覆刪除
  14. Shirley :妳影的相片很漂亮、專業,將志蓮靜苑的清幽恬靜、特式建築,表露無遺,我正好聽著Emi Fujita 演譯的英文歌 Longer,感覺有如妳的相片中:閒坐茶居,靜心欣賞游鱼的境致,身心舒泰。我在妳這輯相片中真的感到!
    [版主回覆09/14/2008 23:58:00]真係多謝你嘅誇獎呀! 我都係亂影嫁咋! 一啲都講唔上專業啊! anyway, 多謝你到訪啊!

    回覆刪除
  15. 中秋節快樂!
    [版主回覆09/15/2008 00:11:00]中秋節快樂啊!

    回覆刪除
  16. (Empty)
    [版主回覆09/15/2008 00:15:00]中秋節快樂啊! 佢好得意呀!

    回覆刪除
  17. 相片拍得好靚啊!現在有沒有像新聞所講不能大聲說話、單向行走……?中秋節快樂!
    [版主回覆09/15/2008 08:38:00]我當日去嘅時候公園裡面唔係好多人,所以我都唔知係唔係唔可以大聲講嘢,但有小朋友追追逐逐都冇問題囉! 至於單向行走就係呀! 園內有晒指示牌寫住晒嫁! 但有啲地方我都係行返轉頭都冇咩嘢啊! ...中秋節快樂呀!

    回覆刪除
  18. 那金碧輝煌很像京都的金閣寺。
    [版主回覆09/20/2008 21:50:00]係呀! 我就係覺得佢好似金閣寺所以去睇吓! 又真係有金閣寺啲影子嫁!

    回覆刪除
  19. 我之前又無咩特別留意噃...因為只係成日甩到志蓮淨苑...見就見過好多次喇...不過仲未入去行過~
    [版主回覆09/22/2008 21:21:00]有時間就去行吓啦!都係一個唔錯嘅地方啊!

    回覆刪除
  20. (Empty)
    [版主回覆09/24/2008 13:49:00]Thanks for your visiting.

    回覆刪除
  21. 南蓮園池真係一個唔錯嘅地方,影相一流呀!
    [版主回覆09/26/2008 07:30:00]係呀..ok嫁! 又唔太多人, 不過而家就熱啲, 過一排涼返啲重舒服呀!

    回覆刪除
  22. really good place!
    [版主回覆09/26/2008 20:35:00]係呀...係呀! 你等冇咁熱時可以帶個仔去玩吓嫁! 環境幾舒服嫁!

    回覆刪除
  23. 過了新展覽的工作,我也會去一趟
    [版主回覆09/26/2008 20:37:00]好呀...到時你又影吓相返嚟分享吓囉!

    回覆刪除
  24. D相好專業,影得好靚
    [版主回覆10/02/2008 07:11:00]多謝誇獎, 我都係求奇咁影咋!

    回覆刪除
  25. 原來金閣寺係日本, 你影d相好靚呀~~
    蓮池果幅影到有煙霧, 好似人間仙境, 點影架?? 你用單鏡機? 仲有你post d相點整框框架? 我係blog度都無咁多揀~
    真係多問題喇, 希望你唔好介意~
    [版主回覆10/19/2008 10:13:00]多謝讚賞啊!  我都係用傻瓜機亂咁影嫁咋! 蓮池有煙霧係因為池邊有啲位會隔幾分鐘就噴啲煙出嚟!我就咁影咋! 冇做特別效果嫁!
    至於啲相有框框係上網download咗個programme叫光影魔術手, 然後就可以將啲相加花邊呀, 加名呀! 不過我都係新手仔, 見人哋啲相整得幾靚所以又貪得意又試吓囉!
    你唔算多問題啦! 我去人哋啲blog重多問題問呀! 多謝你啲到訪呀! 你再影多啲靚相大家交流吓吖!

    回覆刪除
  26. 去邊個綱download呀? 可唔可以比個綱址我呀?
    [版主回覆10/19/2008 15:25:00]你去哩到睇吓啦!
    http://blog.anchi.tw/2008/08/neo-imaging-v028.html

    回覆刪除
  27. 乜你去果日咁好天既-_-. 我前個星期去陰天 影相唔靚唉
    [版主回覆04/27/2009 13:14:00]其實嗰日都有啲天陰陰咖! 不過影個金塔時太陽又走返出嚟, 所以好似幾靚, 始終好天影相都會覺得靚啲啊!  

    回覆刪除