2008年10月26日 星期日

Ebeneezer's Kebab

噚晚去咗尖沙咀一間蔡瀾都介紹過嘅一間小餐廳食嘢嘢都幾好食又唔太貴,但嗰到地方唔大,只可以坐廿幾人,如果到咗繁忙時間就要等位啊!





坐底落單後waitress會打張單出嚟要收錢先嫁!




先嚟個小食 - 春卷



 混醬薯條 - 哩個係重點推介啊!個老細介紹時話食過唔好食唔收錢,但最後緊係食鬼晒啦!真係好好食嫁!

good.gif image by evawskwan



咖哩魚飯 都幾辣但好好食,魚整得好滑呀!



雞串燒卡巴 都係好好味呀!我自己食咗兩嚿呀!



個卡巴啲燒雞就係喺哩個烤爐到燒



最後食到好飽好滿足呀

full.gif image by evawskwan


 

12 則留言:

  1. 好似唔錯。
    在那條街呢?
     
    [版主回覆10/26/2008 12:57:00]喺亞士厘道, 行到街尾就係嫁啦!

    回覆刪除
  2. "混醬薯條"好似幾特別喎, 係d咩醬黎架??
    [版主回覆10/26/2008 20:19:00]有啲芝士, 有啲芥辣, 有啲沙律醬, 有啲檸檬汁, 重有啲唔識講呀! 夾埋啲味好特別好好味嫁!

    回覆刪除
  3. 咦, 寫埋食評添喎
    [版主回覆10/27/2008 19:59:00]緊係唔係啦! 只不過有人介紹話幾好食, 咪帶B女去試吓新嘢囉! 嗰到好多遊客去嫁! 搞到我入到去好似去咗旅行咁, 所以又貪得意影吓相玩吓囉!

    回覆刪除
  4. 咦, 寫埋食評添喎

    回覆刪除
  5. 嘩, 見到D野食又流口水喇
    [版主回覆10/27/2008 20:00:00]係呀! 真係好好味嫁! 得閒你到去食吓啦! 不過就有啲熱氣嫁! 食完要飲涼茶呀!

    回覆刪除
  6. 行過門口就有, 原來咁多好野食都唔知
    [版主回覆10/28/2008 18:40:00]咁你得閒就去試吓啦!

    回覆刪除
  7. 〔行到街尾就 嫁 ?〕 講0下笑唶。
    好多網友都喜歡用這個 嫁 字,其實都可以用 0架 , 假 , 駕.... 0既,女士們是不會輕言 嫁 的。
    小子又怕肥又怕熱氣,所以對蔡欄這個介紹無福消受了!
    [版主回覆10/29/2008 07:32:00]哈..哈..! 都係諗起咩就打咩啫! 咁以後就唔 "嫁" 啦!
    我都怕熱氣o架, 不過耐唔耐一次半次唔怕啦!

    回覆刪除
  8. 看來除了去旅行之外,我們還有一個相同的喜好,就是周圍試美食,還要為每碟菜拍照!!! 如果我不是忙於工作,我個blog一定比現在的豐富很多.
    我最近去過一間叫 "碌冧" 的越南料理(銅鑼灣分店), 幾好架, 我也是道道菜都影張相, 好有樂趣! 你都去試試丫! 旺角和將軍澳都有分店.
    [版主回覆10/29/2008 07:21:00]我都係貪得意玩吓咋! 因為覺得哩間舖頭都幾特別想同大家分享吓囉!
    好呀!越南嘢食我都好鐘意o架, 得我得閒又去試吓先!

    回覆刪除
  9. 我記得蔡潺介紹過 卡巴呀!  $206又唔算貴喎, 你覺得邊樣最好食?
    [版主回覆10/29/2008 20:38:00]我覺得混醬薯條最好食, 跟住就係卡巴, 如果你食羊的話, 羊肉卡巴會係一個唔錯選擇.

    回覆刪除
  10. 喂喂喂,你唔好唔嫁呀!否則好多男仔在失望0架。
    小子只不過希望 D 女仔唔好0甘隨便就話〔嫁〕咋!
    [版主回覆10/29/2008 20:33:00]He...He...! 我都係講吓笑啫..!

    回覆刪除
  11. "混醬薯條"睇黎唔錯wor! kebab都係我最鐘意食既快餐之一.
    [版主回覆11/01/2008 15:29:00]我唔係咁食熱氣嘢但哩個薯條真係好正呀! 我都開始愛上哩間舖頭啲嘢食啊!

    回覆刪除
  12. 呢間野灣仔都有,不過一路都冇試過. 聽你咁講好想試個薯條添
    [版主回覆11/09/2008 08:18:00]係你得閒又去試吓啦! 講起我而家又想食嘞!

    回覆刪除