2009年3月28日 星期六

唉.....

轉咗職就快一個月啦但到而家都重未習慣,做得好唔開心、好辛苦啊﹗每日起身都好唔想返工。


之前我好知自己每日有啲咩要做,幾時可以完成,然後去分擔同事未完成嘅工作,但係而家好似個廢人咁,只係坐到等人比嘢做,日日都唔知自己做緊咩﹗同事、上司都好好,可能擔心我未適應到都唔敢放太多嘢比我做,但見佢哋好忙自己完全幫唔到手。 真係覺得好難受啊﹗



                         

depressed.gif



17 則留言:

  1. 一個月都仲係好短時間, 唔好比自己太大壓力.
     
    加油!
    [版主回覆03/31/2009 13:13:00]CC, Thank so much,睇到你嘅留言唔知點解真係喊咗出嚟呀! anyway我會盡力啊!

    回覆刪除
  2. Add oil!
    [版主回覆03/31/2009 13:13:00]Thank you!!!

    回覆刪除
  3. 第一個月係甘 ka la, 遲下有排你忙呢
    [版主回覆03/31/2009 13:14:00]我都希望我有咁嘅能力去忙, anyway多謝你嘅鼓勵啊!

    回覆刪除
  4. 你可以試下給一些工作給你, 等不是辦法來的...有些事情是要自己取回來的。
    [版主回覆03/31/2009 13:17:00]我有呀! 但佢哋有時忙到連教我時間都冇, 所以可以比我做嘅嘢有限囉! 而家唯有勤力啲同做夜啲,因為過咗office hours佢哋會多啲時間比我問嘢呀!

    回覆刪除
  5. 困難是有的,忍耐面對,挑戰自己,相信自己能力,深信你一定掂!努力!加油!
    [版主回覆03/31/2009 13:22:00]但我真係自覺能力有限呀! 不過我會繼續努力,希望可以盡快挨過啦!

    回覆刪除
  6. 主動出擊,看看效果如何!
    [版主回覆03/31/2009 13:22:00]知道啦! 已經做緊啦!

    回覆刪除
  7. 同我幾年前轉咗新工嘅感覺一樣, 我果時差唔多日日坐喺到釣魚呀, 兩個月後頂唔順quit咗.
    [版主回覆03/31/2009 13:31:00]但我唔可以就咁quit咗就算囉! anway我會繼續努力啊!

    回覆刪除
  8. 好有責任感!
    [版主回覆03/31/2009 13:32:00]唔可以咁講,只係要過得到自己啫!

    回覆刪除
  9. 過渡期...唔好氣餒, add oil
    [版主回覆03/31/2009 13:34:00]但唔知哩個過渡期要過幾耐....但我會繼續去努力適應咖啦! 多謝你支持啊! 同你整整加油!

    回覆刪除
  10. 加油呀! 要適應新環境不容易呀!
    [版主回覆04/02/2009 07:31:00]多謝晒啊! 我會努力啊!

    回覆刪除
  11. 加油呀! 轉組即公司覺得妳有保留價值, 相信自己能力!!
    [版主回覆04/02/2009 07:35:00]多謝晒! 可能你講得都啱, 因為公司前兩日先裁咗啲人, 但我重可以有得做應該開心啊! 我會努力咖嘞!

    回覆刪除
  12. 現在好D嗎?
    好了解你嘅心情, 可以試試主動點, 問吓有無野可以幫手做, 睇吓情況會不會好點~~
    加油呀~~
    [版主回覆04/07/2009 07:38:00]就因為太多嘢係唔識做,所以問完都比唔到啲咩囉! 但而家慢慢可以handle到好少少嘅嘢, 起碼唔使個個做嘢自己坐嘅到, 我都希望可以快啲螎入佢哋嘅世界.
    好多謝你嘅鼓勵啊! 我會加油咖啦!

    回覆刪除
  13. 加油, 唔好放棄! 正常返新工都有三個月試用期啦, 比多d時間自己, 人類,應該話香港人既適應好強, 好快就會上手, 唔好灰心!
    [版主回覆04/11/2009 18:55:00]好多謝你嘅鼓勵啊! 而家慢慢咁適應緊咖啦! 好彩啲同事都幾好, 好有耐性, 我好希望可以快啲上手唔好拖慢晒人哋嘅進度啦!
    你下個月出發啦喎! 編好行程未呀? 講吓都開心啊!

    回覆刪除
  14. 復活節快樂!
    [版主回覆04/09/2009 08:57:00]多謝! 大家咁話啦!

    回覆刪除
  15. 謝謝您到訪my blog,有空大家可多作交流,謝謝
    [版主回覆04/14/2009 18:00:00]因為我七月尾會去北海道啊! 所以喺你個blog都偷吓師囉! 哈..哈!

    回覆刪除
  16. 哈哈! 無問題,隨便偷 ,但回來記住送『油雞』比我!
    [版主回覆04/15/2009 07:24:00]一定, 一定, 咁你到時得閒嚟坐吓呀!

    回覆刪除
  17. 新工作一定有適應期,我在上年11月轉工,都用咗成個月時間適應,但過咗適應期,工作量真係排山倒海咁,你想諗下嘢都無時間囉... 而家哩個時勢,有份工做下已經係福氣啦,唔好諗咁多啦,做得就做,做好本分吧.... PS. 乜你剛轉工,可以咁快放大假去旅行嘅...
    [版主回覆07/05/2009 13:15:00]多謝你鼓勵啊! 而家好咗好多啦! 但工作上嘅嘢就重係學習緊囉! 我唔係轉咗工, 只係轉咗職, 因為老板覺得我之前個post已經做咗一段日子, 所以轉我去另一個部門做吓啲新嘢囉! 所以假期可以照放啊!
    我讚誠你講而家哩個時勢有份做已經係福氣啊! 如果唔係邊可以有盤川去旅行呀! 所以我會好努力工作, 然後努力去旅行, 哈...哈!

    回覆刪除