2009年5月9日 星期六

升旗日

今日未夠七點就落街搭車去金紫荊廣場睇升旗禮,做咩咁神心?又唔係遊客、又唔係大節日,搞嘜鬼?




其實係我喺學當受訓緊嘅表妹今日主持升旗儀式,所以緊係要去棒吓場啦!


最初佢要坐喺van仔上面未落得嚟啊!



7:55開始進場啦!真係似模似樣啊!



個樣好凝重啊!好緊張呀!



開始啦!












離場啦!







禮成,影返張大合照先!



幾神氣!



 


 


 


7 則留言:

  1. 第三個短片後面那個高妹操得不大好看。妳表妹能當選升旗手應該是班中高才生吧!祝她一帆風順,升升升,升到做警務署署長!
     

    回覆刪除
  2. 妳表妹能被選中做升旗手,應是班中高才生,祝她一帆風順,係甘升升升,升到做警務署署長!
    第三個短片後排高妹操得不太好睇,大步伐而僵硬;男的站著時條腰就撐得過直,直到向後彎的模樣。

    回覆刪除
  3. 妳表妹被選上當升旗手,應是班中高才生,大有前途!
    第三短片中男的站著時腰板過直,直到要向後彎;後排那位高妹妹步伐太大兼僵硬,有改良空間。
    [版主回覆05/12/2009 07:23:00]我唔知佢係咪高才生呀! 但前途就真係大好啊! 七月就passing out啦!

    回覆刪除
  4. 昨晚電腦失靈,所以回應重複了。
    [版主回覆05/12/2009 07:24:00]哈..哈!  唔緊要, 我自己都週不時係咁咖!

    回覆刪除
  5.  
    師姐好嘢 ! !
     

    回覆刪除
  6. 你表妹個樣好孩子氣呀!
    可以捱過艱苦嘅學堂訓練, 真係好唔簡單, 向為市民服務嘅師姐致敬!
    [版主回覆05/14/2009 20:52:00]係呀!佢好細個咖咋! 不過佢真係幾叻女咖! 舊年佢自己儲夠機票錢就一個人去咗澳洲流浪一年(生活體驗,邊玩邊做嘢嗰啲呀!) 所以而家學堂生活對佢嚟都可以頂得順啊!

    回覆刪除
  7. 佢好baby face喎~~~~
    [版主回覆05/18/2009 12:47:00]係呀! 佢好細個咖咋!

    回覆刪除