2009年7月26日 星期日

北海道仲夏賞花の旅 (出發啦!)

八天北海道賞花の旅今日開始展開啦!


今次與我同行嘅兩位團友,分別係我媽咪 - B女,同埋我細妹 - 大笨蛋。


其實我同大笨蛋已經喺05年跟團去過賞花咖啦!而B女亦都喺03年冬天去過但當時跟團根本好多地方都唔係好夠時間,而B女又係一個花痴,上年同佢去瑞士,佢見到啲靚花就開心到不得了, 當時我就應誠今年同佢去富良野睇花花,所以就成咗今次嘅八天北海道賞花の旅嘞!

b18077404.gif image by threekoo


今次乘搭國泰CX580由香港直航去札幌,但據知哩班機overbooked得好犀利,前兩日當我想 on line check in 時,有關網頁遲遲都唔放出嚟比我辦理手續,後來國泰重經 agent 要求我轉乘另外一班須喺大阪轉機嘅航班,比原先直航會遲大槪四個鐘先到札幌,但會 upgrad 我哋坐 business class 同埋每人賠贘現金 HK$1,000.00。 條件真係好吸引,但由於按行程今晚一到埗已經要好趕咁搭車入去富良野,如果重要轉機,根本就趕唔切,所以啲咁正嘅嘢都係無褔消受啊!


雖然已經辦理好網上登機手續,但為免有咩差池,都係早啲出機場好啲!所以而家就出發啦!(6:00 AM)


今次將會到訪嘅地方








小樽



重有之前冇去過定山溪,希望今次都順順利利同埋最緊要好天啊!


3 則留言:

  1. 期待看靚相.
    [版主回覆07/26/2009 22:42:00]暫時放住啲先! 返嚟再慢慢拾啊!

    回覆刪除
  2. Shirley :             點都係直航舒服D , 我最怕轉來轉去 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆07/26/2009 22:45:00]係呀!而且今日班機比預期早咗半個鐘,但入到嚟富良野都八點幾啦! 如果轉機就真係唔得啦!

    回覆刪除
  3. 祝旅途愉快!
    [版主回覆07/26/2009 22:45:00]Thank You !!

    回覆刪除