2010年2月9日 星期二

020210 ~ 090210 今次副作用好勁啊!

自上星期一打完第三針後,哩個幾星期都不斷咁瞓啊!今次哩針啲副作用帶嚟嘅作悶、嘔心、胃漲及反胃、頭痛比前兩針持久,所以哩個幾星期都冇胃口同埋好倦,每日都瞓十幾個鐘,活動時間少咗,相對食嘢亦少咗。

今日瞓醒個人覺得精神咗好多,最明顯係個胃已經冇嘔心嘅感覺,所以又係時候要進寶啦!為22號打第4針而做準備功夫啦!

22 則留言:

  1. 嘿, 茶葉蛋可以多放嬤天呢, 越滲越入味啊. . . .
    [版主回覆02/12/2010 16:13:00]放唔到幾日呀! 整咗當日已經比人食晒啦!

    回覆刪除
  2. 還是吃清淡一點好呢 !!
    [版主回覆02/12/2010 16:15:00]下次唔會落咁多盬就會淡啲啊!

    回覆刪除
  3. Shirley :          無論幾辛苦 ,    點都要頂住呀 ,    我精神上支持妳 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/12/2010 16:16:00]放心啦! 我一定會頂落去啊! 喺到祝你新年快樂, 身體健康, 年年去日本啊!

    回覆刪除
  4. 食到就要食多D,保持體力作戰!努力!加油!
    [版主回覆02/12/2010 16:17:00]知道啦! 我會繼續努力啊! 喺到祝你新年快樂, 身體健康, 虎年行大運啊!

    回覆刪除
  5. O my dear Valentine  

    恭祝閣下升呢發財,新年快樂.
    GET WELL SOON
    [版主回覆02/12/2010 16:17:00]Thank you !! 我都祝你新年快樂, 身體健康, 虎年行大運啊!

    回覆刪除
  6. 加油呀~
    [版主回覆02/12/2010 16:19:00]Thank you!! 喺到祝你新年快樂, 身體健康, 虎年行大運啊!

    回覆刪除
  7. 回頭看:「輕舟已過萬重山」。努力啊,小妹妹。
    [版主回覆02/12/2010 16:22:00]你形容得真係好啊! 小子真係好文彩啫!
    順便喺到同你拜個早年, 祝你虎年行大運, 身體健康, 恭喜發財啊!

    回覆刪除
  8. 呢排要養好d身體 , 到22號時要順順利利丫 . 而家就操 fit d 自己先丫
    [版主回覆02/12/2010 16:23:00]我努力咁操自己咖啦!
    喺到祝你新年快樂, 身體健康, 虎年行大運啊!

    回覆刪除
  9. 又過一針啦,續繼努力!
    新年進步 !
    TAKE CARE !
     
    [版主回覆02/12/2010 16:24:00]係呀! 又過一針, 放心啦! 我會繼續努力啊! 我都祝你同屋企人新年快樂, 身體健康, 虎年虎虎生威啊!

    回覆刪除
  10. 祝 Shirley 新年快樂!
    身體健康!加油呀!

    [版主回覆02/12/2010 16:25:00]多謝晒啊! 我都祝你新年快樂, 恭喜發財啊!

    回覆刪除
  11. 祝 虎年快樂,一切順順利利!

    [版主回覆02/12/2010 16:27:00]多謝阿威哥, 啲老虎好威猛好似你咁呀! 我都祝你虎虎生威, 新年快樂啊!

    回覆刪除
  12. So positive you will get well soon!
    [版主回覆02/12/2010 18:13:00]Thank you!! 我都祝你虎年快樂, 心想事成, 身體健康啊!

    回覆刪除
  13. 辛苦你喇, shirley! 繼續忍耐呀! 時間好快就會過, 好快就會完成療程o架喇!!
    你真係好叻呀, 連茶葉蛋都識整!
    新年新希望, 祝你身體快快好番晒, 可以健康快活過每天! 亦祝你媽媽身體健康, 大家都平安大吉!!!
    [版主回覆02/12/2010 16:32:00]多謝你啊! 放心啦! 我會繼續努力啊!
    好開心你都可以甩難啦! 對住咁嘅老細真係走得快好世界啊! 希望你虎年好快搵到一份稱心滿意嘅工作啊! 事事順利啊!

    回覆刪除
  14. 妳讚錯人喇,李白才是文采飛揚呀,小子偷來其中一句給妳,借花敬佛唶!
    人在低潮時,我們要遠望結果,當中過程或許要吃些苦頭,當是磨煉好了,0甘多網友撐妳,實掂0既妳!
    祝妳很快便威如猛虎,敏若脫兔,再盪江湖!
    有空請答小子剛出問題呀,有獎冇罰0架,支持下啦!
    [版主回覆02/13/2010 11:54:00]咁都要識講先得咖! 而且哩首係我細個媽咪成日 "UP"比我聽咖!! 真有意思啊!
    哩條問題都幾深吓! 真我慢慢研究吓先答你, 你玩得開心啲啦!

    回覆刪除
  15. 祝 虎年 :
    虎 虎生威
    年 年有餘
    最緊要:身體健康
    [版主回覆02/13/2010 11:51:00]多謝晒啊! 我都祝你心想事成, 萬事勝意, 真係最重要身體健康啊! 總知就要開開心心啦!

    回覆刪除
  16. 祝Shirley身體健康,新年快樂 加油!
     

     
     

    回覆刪除
  17. 祝您虎年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  18. 新一年恭祝你
    身體健康,靈命長進,福杯滿溢!

    回覆刪除
  19.                
     
    新一年祝您心想事成,身體安康,事事如意,快些重出江湖寫你啲遊記!

    回覆刪除
  20. Shirley :           今日大年初一 , 特登黎妳度拜年 ,   祝妳新既一年 , 如意吉祥 , 萬事勝意 , 最重要係身體健康 ,    將病魔擊退 , 仲係以後都唔好再黎果隻 , 仲有 ~ 今日係情人節 , 點都要有扎花先至似樣 , 小小意思 , 唔成敬意 , 請笑納 !  
     

     
    Bye Bye !
     
     

    回覆刪除
  21.  +祝身心健康  !!!

    回覆刪除