2010年2月15日 星期一

虎年快樂

               

  


恭喜發財,虎年祝大家心想事成、萬事勝意、身體健康啊!


                   

happy.gif happy picture by mao-seasons
             
realize.gif realize picture by mao-seasons


今朝瞓醒覺一打開門見到門口有個好靚嘅花花圖案喺門口呀!真係好開心啊!因為我哋隔離嘅鄰居係一家印度人,佢哋每逢過時過節都會用一啲彩色嘅粉未砌畫一啲花花嘅圖案喺門口代表一些祝福嘅意思,咁我噚日過去同佢哋拜年時佢哋知道我嘅情況,當時佢哋話會為我祝福,點知今朝就見到啲圖案喺門口啊!真係好多謝佢哋一家人啊!



個圖案真係好靚啊!



佢哋自己門口都畫咗個簡單嘅圖案啊!




    


11 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆02/17/2010 11:19:00]多謝阿威哥, 隻似貓嘅老虎好得意啊!

    回覆刪除
  2. Shirley :            好 ~ 鄰居之間守望相助 , 不分種族 , 世界大同 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/17/2010 11:20:00]係呀! 遠親不如近鄰嘛!!

    回覆刪除
  3. 祝你身體健康, 心想事成, 虎虎生威!

    [版主回覆02/17/2010 11:21:00]多謝你啊! 啲跳跳虎好cute啊! 我都祝你萬事勝意, 身體健康啊!

    回覆刪除
  4. Happy CHinese New yEar
    祝身體健康
    o...好靚....haha 我想識你個印度鄰居r...haha
    [版主回覆02/17/2010 11:23:00]多謝Cherrie啊!!
    係呀! 佢哋好nice咖! 而家好難得有啲咁好嘅鄰居咖! 同層講廣東話嗰啲見到招呼都唔想打添呀!

    回覆刪除
  5. Shirley,祝妳虎年身體健康, 樣樣順順利利, 繼續努力, 加油!
    [版主回覆02/17/2010 11:24:00]Thank you!! 大家咁話啦!!

    回覆刪除
  6. 好warm呀! 呢個世界真係有好多有心人o架, 我地個個都俾力量你, 你一定好快冇事嘅!!
    [版主回覆02/17/2010 21:24:00]係呀! 真係好warm啊! 多謝你哋嘅支持啊! 我會努力啊!

    回覆刪除
  7. 很替妳有個好鄰居而高興,要好好珍惜彼此關係,互相照應,所謂「安居而後樂業」嘛!看妳頭上的一片天越來越明朗喇 ! Keep it on !
    [版主回覆02/17/2010 21:28:00]哎呀! 你返咗嚟啦! 問答題重開估埋啦! 我估唔中呀!

    回覆刪除
  8. 估不中是正常的,十二題全中?我自己也不能呀!哈哈,呢D叫做扮野囉!呵呵呵!

    回覆刪除
  9. Happy Luner new year! Hope you like a tiger!!
    [版主回覆02/21/2010 17:17:00]Thank you!!

    回覆刪除
  10. 希望你新年進步,快快康復呀
    [版主回覆02/27/2010 20:45:00]Thank you !!

    回覆刪除
  11. 朵花好靚啊!遠親不如近鄰,好啊!

    回覆刪除