2010年4月12日 星期一

120410 成功過關啊 & 140410 完成最後第六針

120410 哈!哈!成功過關啊

今日覆診,抽血報告全線合格,所以已經約咗星期三上就打最後一針啦!打埋哩針就可以完成晒化療嘅療程啦!

           

    
      
  

跟住星期四就見電療嘅醫生,為將會做電療而準備。好快好快就可以做返「正常人」啦!

  

140410 完成最後第六針

終於打完最後一針完成歷時四個月嘅化療,今日所有嘢都順利進行,而且心情非常輕鬆重有少少興奮添啊!今次學醒咗啦!護士落針時我話佢知邊條血管次次都失敗,叫佢唔好試,咁就減少不必要嘅痛楚,之後亦帶咗暖包敷住注射嘅血管,等佢唔好收縮,咁吊針時間可以快少少同埋之後隻手亦冇咁拉扯感覺。

唉!點解我個人咁後知後覺,到最後一針先識哩啲嘢,真係覺得自己好白痴啊!

不過唔哩咁多啦!完咗就算啦!哩個化療中心我以後都唔再嚟咖啦!



 

 

22 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!一切順順利利!不過,都係要多D休息,先可以養返好個身體。
    [版主回覆04/12/2010 21:37:00]多謝多謝! 我會咖啦! 應該挨多兩個月就得咖啦!

    回覆刪除
  2. Good ! 星期三打埋最後一針,跟住做化療嘅療程,祝妳所有 嘢都順順利利!
    [版主回覆04/12/2010 21:57:00]過咗哩關應該跟住落嚟都會順利啊! 多謝你嘅祝福啊! 

    回覆刪除
  3. 好快可以去旅行
    [版主回覆04/12/2010 21:58:00]哈...哈! 電療都重要做兩個月啊! 所以都要一段時間先可以啊!

    回覆刪除
  4. 加油、努力、加油、努力
    [版主回覆04/13/2010 16:14:00]Thank you!! 我會繼續努力啊!

    回覆刪除
  5. 恭喜!繼續加油喔!
    [版主回覆04/13/2010 11:46:00]多謝...多謝!! 我會繼續努力啊!

    回覆刪除
  6. Add oil!
    [版主回覆04/13/2010 11:48:00]Yeah!! 我會努力啊!

    回覆刪除
  7. 好嘢, 有得打  Good
    [版主回覆04/13/2010 16:15:00]係呀! Yeah!!

    回覆刪除
  8. 大塚家的小灰灰2010年4月13日 下午4:51

    恭喜  
    [版主回覆04/14/2010 15:56:00]Thank you!!

    回覆刪除
  9. 見到你這網頁內的公仔,嘻嘻哈哈,也同樣為你高興。祝一切順利!
    [版主回覆04/14/2010 16:01:00]係呀! 啱啱打完針返嚟, 正式完成晒化療, 真係如釋重負, 有一排親友、好似你咁一班朋友同blog友不斷咁支持鼓勵, 陪我走完哩一節咁艱苦嘅路, 所以我相信之後都應該會順利啊!

    回覆刪除
  10. 恭喜 遲d又可以周遊列國啦!  
    [版主回覆04/14/2010 16:02:00]哈...哈!  阿威哥, 你真係知我心意啊!

    回覆刪除
  11. Shirley :              " 好快好快就可以做返「正常人」啦!"
                    好 ~ 等妳呢句說話等好耐 .    (眼有淚光)
                               Bye Bye !
    [版主回覆04/14/2010 16:04:00]一直你都咁支持我, 我都感動都眼濕啊!

    回覆刪除
  12. 呢排天氣時冷時熱,妳要小心身子呀! 我都咳左成個月,晚晚都要飲咳水至訓倒呢 ~ 加油呀妳!  Expect your good result again and again....
    [版主回覆04/14/2010 16:07:00]咁你都要保重呀! 咳咁耐可大可少咖! 美姨前排都係咳咗好耐, 跟住去陳醫生都睇, 食咗三濟藥就好返啦! 你襯阿仔返咗學有時間都過去睇吓吖!

    回覆刪除
  13. 真係恭喜呀
    [版主回覆04/14/2010 16:07:00]Thank your啊!

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆04/14/2010 16:07:00]Thank you!!

    回覆刪除
  15. ...太好消息了 還有兩個月咋
     
    加油!
    [版主回覆04/14/2010 16:08:00]係呀! 終於有望呀! 我會繼續努力啊! 多謝晒!

    回覆刪除
  16. 真係好消息!從妳的眼中看堅定和喜悅,加油啊!
    [版主回覆04/14/2010 20:20:00]係咪堅定就唔知嘞! 但就真係幾開心啊!

    回覆刪除
  17. Good news!
    Just found from the newspaper. Don't know whether it is work or not.
    Only for your information.
    http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple_sub/art_main.php?iss_id=20100412&sec_id=12187389&art_id=13918386
    豆 漿

    最小字型
    適中字型
    較大字型
    最大字型

    2010年04月12日









    中國人喝豆漿喝了幾千年,老番近十多廿年前才跟上,現在全美國的超市都有豆漿賣,豆漿的好處於是進一步被發掘出來。首先,豆漿可以餓死癌細胞,此話怎說?因為豆漿中含有豐富的百分之百優質胺基酸,這東西可製造充份的生長激素,促進新陳代謝,令身體成為鹼性體質。牛奶會產生痰液,特別是胃腸道癌症,痰液是它們的飼料,糖份也是癌細胞的飼料,而無糖豆漿,則會餓死癌細胞,不再成長。黃豆中含有「天然雌激素」,有防止乳癌作用,還可預防骨質疏鬆。每天要喝多少豆漿?大概五百至一千 cc就夠了。相等於普通茶餐廳倒茶用的玻璃水杯二至四水杯。其他豆類產品如豆腐、豆花、豆乾、味噌等也是不錯的選擇。但痛風、腹脹者則不宜過量。 老婆自製豆漿很成功。一把黃豆泡一晚,之後煮熟,涼後,豆湯和豆一起放入攪拌機打,如果水不夠再加開水,份量隨意,愛喝濃的少放點水。連豆渣一起喝的豆漿更濃味,但豆一定要煮得十分軟熟,否則渣會較粗,容易沾在喉嚨上,口感便差了一點。這樣做出來的豆漿,喝兩杯已經肚飽,當晚餐的話,一定可以減肥。記得要喝淡的,甜豆漿越喝越肥。如果當減肥餐又不夠飽,可加一份水果、菜和一隻蛋。




    ( 嚴浩 )
    [版主回覆04/15/2010 10:27:00]我以前都知豆漿好有益, 得閒都自己都有煲吓咖! 但原來食埋渣重可以當減肥餐咁正就一定要試吓啦! 因為我要減返十幾磅肉出嚟呀!

    回覆刪除
  18. 守得雲開見月明!
     
                        看來妳似手術室護士多過似病人呢!
    [版主回覆04/15/2010 10:29:00]哈..哈!  嘜你有見過啲冇眉姑娘咖??!! 如果做戲叫"冇眉師太"好似貼切啲呀!

    回覆刪除
  19. 見妳0甘識講笑,小子(鄧)妳開心,拜拜,白眉道妹。
    [版主回覆04/15/2010 20:05:00]笑亦要做人, 喊亦要做人, 咁就緊係選開心啲咁去做啦!  白眉道妹又幾好聽喎!

    回覆刪除
  20. 嘿, 唔好笑自己啦  我地都唔想有呢D 經驗, 辛苦了. , 等你過埋過療程, 又可以 PLAN 吓幾時再去北海道   
    [版主回覆04/15/2010 20:07:00]開吓少少玩笑都唔怕啦! 捱多兩個多月完晒療程後, 邊"鼠"都去得啊!  

    回覆刪除
  21. 努力支撐埋呢個治療丫  我等緊你個編新 post 個題目叫 " 我好番哂啦 " 呢篇咖 , 雖然大家未見過面 ,同認識吾耐 但都好好好想 你快d好番 之後在post既最係日本遊記咖啦 yeah~~

    回覆刪除
  22. 恭喜你呀!我也在昨天完成了第六針化療,有感同身受的感覺呀!今日去電療前定位設計模型,不能動彈的在床上提起雙手差不多個多小時,令我發震。
    [版主回覆05/06/2010 17:35:00]完成埋最後嗰一針嘅心情真係好開心啊! 不過嚟緊哩幾個星期你都要小心啲啊! 雖然針打完但啲副作用重未完啊! 我都做咗電療前定位設計模型, 但我只係喺床上幾個字就完成啦! 同埋啲護士有用個暖風機吹住我, 所以都ok啦! 不過佢哋叫我返屋企等電話通知電療開日始日期期, 但都今日三個星期都未收到電話, 真係令人心煩啊! Anyway, 我哋一齊努力, 捱埋個電療療程就可以做返個「正常人」啊!

    回覆刪除