2010年4月8日 星期四

240310 ~ 080410 努力中!

繼上次打完針後都有兩個幾星期冇update個blog啦!因為今次除咗打針後嘅副作用令身體唔舒服外,亦因為天氣唔好,屋企人病完一個又一個,最後都感染到我都中招,所以自己都咳同流鼻水咗成個星期,而家距離最後一針重有幾日,唯有盡力做運動同食返多啲嘢,希望下星期一可以順利過關啦!

    努力…!  


 

13 則留言:

  1. 大塚家的小灰灰2010年4月8日 下午5:41

    手勢嘛嘛、、、吾係0牙、好靚0牙
    [版主回覆04/08/2010 18:57:00]! 多謝誇獎啊!

    回覆刪除
  2. 祝下周順利啊 !
    [版主回覆04/08/2010 18:57:00]我都希望可以順順利利啊! 多謝晒!

    回覆刪除





  3. 妳的手工不錯,仲靚過我公司做個D






    祝一齊順利 !! 努力!!!

    [版主回覆04/08/2010 20:02:00]哈...哈! 遠睇就「握」得吓人! 近睇就實過唔到你嗰關啦! 你咁PRO!
    多謝你嘅祝福,  我都希望可以一切順利過埋最後哩關啦!

    回覆刪除
  4. 件衫織得好靚呀! 好叻呀你!!
    [版主回覆04/08/2010 21:15:00]多謝...多謝! 我都係識啲皮毛咖咋! 太難我就搞唔掂咖啦!

    回覆刪除
  5. 咁快織到一件衫?好叻女!保重身體啊!呢D天氣令人好唔舒服,尋日都冇D寒寒地,我都驚病啊!大家一齊努力抗病啊!
     
    [版主回覆04/08/2010 21:22:00]多謝讚賞啊! 係呀! 哩排個天氣搞到好多人病呀! 所以全家都中晒招啊!  真係大家都要多多保重啊!

    回覆刪除
  6. Shirley :          好犀利呀 , 俾我一年都織唔到呀 . 
    Bye Bye !
    P.S. : 真係要保重身體呀 , 我都係好番 . 
    [版主回覆04/09/2010 13:29:00]我都好耐冇織嘢啦!  明明前兩日先得十幾度, 今日又話廿幾度, 真係好難搞, 你啱啱好返都唔好大意啊! 大家都要保重啊!

    回覆刪除
  7. 一定可以順利過關架!
    [版主回覆04/09/2010 13:29:00]承你貴言, 多謝你嘅祝福啊!

    回覆刪除
  8. 幾好喎!
    [版主回覆04/09/2010 13:30:00]Thank you!!

    回覆刪除
  9. 你咁樣叫手勢麻麻? 你未免太謙虛啦! 你好勁呀!
    [版主回覆04/09/2010 13:33:00]客氣..客氣!! 其實因為哩件個pattern唔太難, 深啲嗰啲我就搞唔掂咖啦!  Anyway多謝你嘅讚賞啊! (比人讚兩句就鬆毛鬆翼嘞! )

    回覆刪除
  10. 織下衫有精神寄托,好呀!又可以過日神,又可以有靚衫著,一舉兩得,聰明!
    [版主回覆04/11/2010 13:33:00]靚就唔稱得上, 不過可以過日神就係真啊!

    回覆刪除
  11. 呢兩日身體如何?要開心啊!
    [版主回覆04/11/2010 17:58:00]多謝關心啊! 哩兩日精神都唔錯而且胃口都幾好! 希望聽日可以順利過關啦!

    回覆刪除
  12. 等你好消息!今晚早D瞓!

    回覆刪除
  13. 祝妳4月12號一切順利!
    [版主回覆04/12/2010 07:14:00]承你貴言, thank you!!

    回覆刪除