2010年8月22日 星期日

8月21日 ~ 香港心理衛生會賣旗日

     多謝.....

            
            
          
.....多謝


賣旗活動圓滿結束,多謝所有當日幫哩個買過旗嘅人,短短幾個鐘嘅活動,睇到好多人生百態,亦令自己都上咗寶貴嘅一課啊!


        


如果大家今個星期六喺街有人搵你買旗,嗰個人可能係我嚟咖!到時請大家多多支持啊!



香港心理衛生會成立於1954年,是一個以推廣心理生為主的非牟利社會服務機構,一向致力促進社會人士對心理健康的認識和關注,並為弱智人士及精神病康復者提供康復服務,包括住宿服務、日間訓練、職業康復治療服務、社區照顧及支援服務、心理健康義工服務及心理健康教育服務等。
服務運作經費主要來自政府資助、香港公益金撥款及各界捐贈。


想了解哩個機構更多資料,可以入去哩到睇睇啊!http://www.mhahk.org.hk/chi/index.htm


   


5 則留言:

  1. 投入新生活了
    [版主回覆08/19/2010 07:01:00]Yeah!!

    回覆刪除
  2. 今早在街上碰到小童群益會賣旗籌款,小子剛巧沒帶零錢包,給紙幣又不捨得(要是東華、公益金或紅十字會則不會計較),側身而過,為自己忘了帶零錢包而責難自己。
    [版主回覆08/19/2010 07:06:00]唔使介懷喎!你嘅情況我都試過呀!而且我都會睇係邊個會搞, 因為而家實在太多哩啲活動,有啲真係唔知係啲咩機構嚟咖!
    如果小子哩個星期六出開街又行開九龍哩邊,身上又咁啱又有散子就請小子多多支持啊!

    回覆刪除
  3. 你嚮邊處擺檔呀?  等我嚟捐款喇~  你係義工嘛?
    [版主回覆08/19/2010 07:12:00]應該係喺油麻地或旺角, 但實際位置要到嗰日先知啊!
    因為係我肥家姐宿舍嘅會搞, 佢哋啲工作人員好盡心盡力去幫啲病人,我家姐都係其中受惠嘅一個,所以咪幫佢哋賣吓旗咁囉!如果有須要我都會幫佢哋做義工咖!
    多謝晒你咁有心啊!

    回覆刪除
  4. 賣旗完了嗎? 辛苦了, 不過真的很 有意義 呀! 回復正常生活啦!感恩呀!
    [版主回覆08/23/2010 07:00:00]都唔算太辛苦, 我搵一個冇太陽曬到嘅地方, 而且都只係賣咗兩個幾鐘, 所以都ok啊!  不過喺哩兩個幾鐘睇到好多人嘅咀面, 其實都學到好多嘢啊!
    我真係好感恩, 希望你都好快回復正常嘅生活啊!

    回覆刪除
  5. Shirley,你真犀利, 病後初愈,還有這麼多精力
    服左你
    [版主回覆08/23/2010 07:03:00]我一啲都唔犀利! 其實買完之後我就要返屋企瞓返夠本呀!

    回覆刪除