2011年1月31日 星期一

兔年快樂!

一年一度大製作,重有幾日就過年,哩兩日都忙住做過年食品,雖然好似搞到好忙,但如果連哩啲手作仔都唔做就真係好似無晒啲過年氣氛啊!


我好鐘意每盤角仔都整個大太陽呀!



哈!哈!新鮮熱辣蘿蔔糕呀!舊年病緊無得食,今年可以食少少嗱!



最後就緊係最受我哋親朋好友歡迎嘅椰汁馬蹄糕啦!



祝大家兔年好似啲糕咁,步步高陞、陞職加薪、身體健康、日日開心、恭喜發財!


              

happy.gif happy picture by mao-seasons
                                       
realize.gif realize picture by mao-seasons


 


 


21 則留言:

  1. 嘩!你好叻呀!我見到流哂口水啦!
    [版主回覆02/01/2011 07:46:00]! 我自己都流口水呀!

    回覆刪除
  2. 近況好嗎 ?
    [版主回覆02/01/2011 07:49:00]多謝你呀! 近排都ok啦! 日日返工放工, 但始終比起以前都係差少少咁囉!  

    回覆刪除
  3. 兔年快樂! 試下食d冬蟲草呀, 不過就貴少少.
    [版主回覆02/05/2011 10:02:00]CC, 遲咗同你拜年啊! 祝你同屋企人心想事成、萬事勝意,日日都開開心心,最緊要係身體健康,兔年快樂!
    而家啲冬蟲草我鐘意食呀!不過真係貴咗啲啊!唔可以成日食,所以我而家食緊雲芝啊!

    回覆刪除
  4. 小子以為妳移了民添,因0甘耐冇見妳的網誌,原來埋頭弄糕點益街坊,誤會了。
    [版主回覆02/01/2011 21:32:00]! 近排真係忙咗啲, 所以少咗上網囉! 兔年快樂呀!

    回覆刪除
  5. 新年做年糕及角仔真是太好了,現在的一代已漸漸為忙了,我媽媽己無做十多年了,你們真利害.
    祝兔年 事事如意!
                  開開心心!
                  身體健康!
     
     
    [版主回覆02/01/2011 21:35:00]媽咪都開始唔做到咁多, 所以成日要我哋學整, 等佢做唔到就到我哋做囉!
    我都祝你一家人新年快樂, 開開心心啊!

    回覆刪除
  6. 嘿, 好厲害  祝你 新年快樂 !! 心想事成, 身體健康 !!!
    [版主回覆02/01/2011 21:37:00]大家咁話, 你新年去北海道玩得開開心心啊!

    回覆刪除

  7. 祝新年快樂!身體健康!常存喜樂!Yeah~
    [版主回覆02/01/2011 21:38:00]多謝... 大家都新年快樂呀! 最緊要身體健康!!

    回覆刪除
  8. 嘩 ~ 啲糕好吸引呀 !  
    祝你身體健康 ! 萬事勝意!!
    [版主回覆02/01/2011 21:39:00]我都祝你萬事如意、心想事成啊!

    回覆刪除

  9. 祝你兔年事事順利,身體健康!

    回覆刪除
  10. 忙歸忙,身體要緊呀!
    祝福兔年行好運,健康又快樂啦!

    回覆刪除

  11. 祝您新年快樂! 主恩滿溢 !
    [版主回覆02/02/2011 17:40:00]大家咁話, 重緊要健健康康、開開心心啊!

    回覆刪除


  12. 祝 新春快樂、龍馬精神、萬事勝意、兔氣揚眉!恭喜、恭喜!

    [版主回覆02/04/2011 11:33:00]多謝阿威哥,我都祝你心想事成、開心快樂、身體健康啊!

    回覆刪除
  13. 祝您:身體健康、萬事如意、開開心心!
    [版主回覆02/04/2011 11:35:00]多謝KING,我都祝你兔年行大運、心想事成、成日去旅行、每日都開開心心、健康快樂啊!

    回覆刪除
  14. Queenie from somewhere2011年2月3日 晚上7:05

    我係呢度無都食,咁睇吓你d相都好過無啦!
    祝兔年精神爽利、平安大吉、開開心心!
    [版主回覆02/04/2011 11:38:00]唔緊要嗱! 好返嗰陣返嚟香港食返夠本。
    我都祝你順利完成治療、日日都開開心心、以後都健健康康啊!

    回覆刪除
  15. (Empty)
    [版主回覆02/04/2011 11:32:00]多謝 Boop!祝你心想事成、最緊要身體健康啊!

    回覆刪除



  16. 新的一年,祝你萬事如意!身體健康!四季平安!
    [版主回覆02/04/2011 11:31:00]多謝...多謝!!我都祝你心想事成、開心快樂、身體健康啊!

    回覆刪除
  17. 嘩!啲角仔靚到好似假的一樣,真係無得頂。好想學呀!請問收唔收徒弟呢?祝新的一年身體健康,心想事成!
    [版主回覆02/05/2011 10:04:00]多謝..多謝!其實好易整咖咋!做得多就會得咖嗱!
    我都萬事如意、開開心心、身體健康、兔年快樂啊!

    回覆刪除
  18. (Empty)
    [版主回覆02/06/2011 17:23:00]Thanks, Michael, 我都祝你心想事成,身體健康,財源廣進啊!

    回覆刪除
  19. Shirley :              D角仔鍊得好靚呀 , 果然夠 Pro . 
    Bye Bye !
    [版主回覆02/06/2011 17:21:00]Pro就唔講得嘞!不過年年都整,功多藝熟啫!

    回覆刪除
  20. 新年快樂~~ 祝身體健康, 青春常駐~~~~
    手作仔整得好靚喎~~~
    [版主回覆02/06/2011 17:20:00]多謝...多謝!! 大家咁話! 身體健康真係最重要啊!

    回覆刪除
  21. D角仔靚到無得彈。
    祝身體健康,事事如意。
    [版主回覆02/07/2011 07:22:00]多謝...多謝!! 兔年快樂呀!!

    回覆刪除