2011年12月13日 星期二

亞戊整餅

近排做咗亞戊學人整餅,由於係初哥,所以先學整凍餅,不過都失敗咗幾次先至叫做見得吓人呢!

之前準備嘅材料

第一個唔成型,失敗咗所以無影相。

第二個叫做好咗啲,但個賣相都唔得。
.

第三個開始可以嘞!

第四個終於叫做見得吓人,可以拎出去送比人啊!

同場加影一個mini版

最後哩個係送比自己同幾個都係十二月生日嘅老表啊!另外再加埋blog友仔小頭,大家都生日快樂啊!

9 則留言:

  1. 12月13日 ~ 生日快樂 , Yeah !! 祝你身體健康 , 萬事勝意 , 如意吉祥 (農曆年 ? ) 總之開開心心啦 . (呢度冇得Post相 , 聽晚去我主場再大攪啦) 自家製生日蛋糕 , 勁 !!
    [版主回覆12/13/2011 06:49:42]多謝man wai 呀!! 吉祥說話, 我鐘意聽呀! 有朋友祝我生生猛猛添呀! 哈...哈!! 好..等我聽日去完澳門返嚟就去踩你個場。

    回覆刪除
  2. 13號你生日丫~~生日快樂丫~~過到澳門過得開心d~~最緊要係何生到擰番一大筆返香港丫~~~
    [版主回覆12/13/2011 06:53:27]多謝小頭, 我入到賭場連大、細都唔知點買, 都係慳返去食嘢, 無謂益阿何生啊!! 哈..哈!!

    回覆刪除
  3. 祝你生日快樂,開開心心,身體健康!
    [版主回覆12/14/2011 21:49:58]Thanks, Sandy

    回覆刪除
  4. 嘻嘻 . . 及時趕到. . . ^O^ 生日快樂!!!!
    [版主回覆12/14/2011 21:49:40]多謝小肥呀! 承你貴呀!
    [小肥回覆12/13/2011 23:56:54]‧★,:*:‧\( ̄▽ ̄)/‧:*‧°★*  祝你 . . . 身材一年Fit 過一年. 收入一月多過一月, 家人時時都開心愉快, 身體分分鐘都健健康康 !!!

    回覆刪除
  5. 咦? 原來大家都係十二月壽星女!Happy Birthday~ Be Healthy! Be Happy! ^+++^
    [版主回覆12/15/2011 09:05:28]多謝晒! 你都係十二月之星呀!! 咁上面個蛋糕要遇埋你一份啊! 我都祝你願望成真, 最緊要身體健康, 病魔遠離你, 日日都開開心心啊!!

    回覆刪除
  6. 你真有恆心,一次不成功又再一次整,抵讚,蛋糕個樣好吾錯,實好好味啦,嘻嘻,大家原來都是人馬座﹗
    [版主回覆12/20/2011 20:13:20]都唔算係恆心, 只不過係自己死唔憤氣啫!! 哈..哈!! 跟住想學焗嘅蛋糕, 唔知又要整幾多個先會成功呢!!

    回覆刪除
  7. wooow 做左咁多都唔請我食啊
    [版主回覆12/20/2011 20:13:44]Thanks Cherrie. Merry Christmas 啊!
    [Farming Cherrie回覆12/15/2011 13:47:09]happy bday

    回覆刪除
  8. Happy Birthday Shirley ^^
    [版主回覆12/20/2011 20:10:03]Thank you !! Boop. 就嚟聖誕, 我都祝你聖誕快樂, 最緊要身體健康, 開開心心啊!

    回覆刪除
  9. 蛋糕整得好靚!
    [版主回覆06/19/2012 21:50:46]多謝...多謝!! 我都係新手, 暫時都只係識整哩款凍糕咋!

    回覆刪除