2012年1月22日 星期日

龍年快樂


啱啱過咗聖誕唔夠一個月,又話過年嘞!真係快啊!
聖誕節、復活節、中秋節、清明節,都唔明點解遍遍過年先要做咁多嘢,拾屋,蒸糕,十萬九樣嘢做,做極都做唔完,放幾日假重辛苦過返工啊!
不過無論如何,新一年又快到,喺到祝大家龍年行大運、龍馬精神、心想事成、身體健康



 .    .
 

12 則留言:

  1. Shirley,祝你事事如意,心想事成,青春常駐,身體健康!
    [版主回覆01/24/2012 14:33:58]多謝Sandy, 大家咁話呀!

    回覆刪除
  2. Hello ! 恭喜發財 ~ 係呀 ! 今年過年特別快 , 點都好 . 祝你身體健康 , 花開富貴 , 如意吉祥 , 青春常駐 , 去日本玩得開心D , Yeah !! ^_^ ~
    [版主回覆01/24/2012 15:21:59]多謝...多謝!! 大家咁話, 我四月都會去京都、大阪呀! 希望今年可以順順利利出發啦!

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!祝您龍馬精神!心想事成!青春美麗!
    [版主回覆01/26/2012 07:47:12]Ling, 多謝晒你呀! 你都係啊! 祝你心想事成, 身體健康, 日日都開開心心!

    回覆刪除
  4. Thanks Shirley for your greetings!! 我都祝妳身體健康, 工作順利!
    [版主回覆01/31/2012 07:33:31]Thanks CC.

    回覆刪除
  5. 新年快樂丫~~(遲d丁丁)
    你4月去京都大阪丫~~應該有櫻花喎~~京都一定靚爆丫~~
    [版主回覆01/31/2012 07:33:14]唔遲唔遲, 我都相信會好靚, 希望今次可以完成心願啦!

    回覆刪除
  6. 當然係要"身體健康" :)

    回覆刪除
  7. Hi,Shirley,很久冇見,新春愉快呀!工作和健康都好嗎?
    [版主回覆02/18/2012 09:50:41]真係好耐無見啊, 多謝小子關心啊! 身體都一切正常, 而近排工作真係忙到甩轆呀! 過咗年好多項目都開始, 樣樣堆埋一齊, 日日都八、九點收工, 返到屋企就好似一條死魚咁, 咩都唔想做, 食飽飯就去瞓, 所以都無咩時間去睇吓啲blog友仔近況啊! 不過你哋個個都好有心呀! 得閒就嚟探吓我! 真係多謝晒你呀!

    回覆刪除
  8. 關心網友是應該的,小子網友少,更加珍惜每一位網友啦!要找時間放鬆自己呀!

    回覆刪除
  9. ,週日有個愉快的假期阿老友記,天氣仍寒冷,外出記得添衣....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下

    回覆刪除
  10. 聽講你都就快出門 , 好緊張既呢 !
    [版主回覆03/24/2012 11:33:09]緊張又唔係好緊張, 反而有少少擔心就真, 好似你咁講, 哩排都震得幾密, 驚又會起行唔成呀! 不過大吉利是, 一切都要順順利利, 你都係呀! 要順順利利出發啊!

    回覆刪除