2012年12月29日 星期六

V Hotel Lavender

V Hotel @ Lavender, Singapore
Address: 70 Jellicoe Road, Singapore 208767


喺星航套票嘅選擇中係ibis Hotel 同哩間V Hotel 喺最平,喺二千蚊內(未計燃油及機場稅)。
所以就二選一,揀V Hotel係因為佢好新,2010年先開業而且喺地鐵站上面,最重要喺雖然佢只係三星酒店,但竟然有個唔錯嘅泳池,所以二話不說就揀咗佢嘞!

由機場去酒店可以坐MRT East West Line(東西線),非常方便。







地鐵站出口就喺一條食街旁邊,


過咗哩條短短嘅食街就係酒店啦!


重有間香港久違咗嘅Wendy's啊!


酒店門口


酒店大堂 (手陣添)


接待處左手邊間房有三部電腦,當然要比錢先用得啦!而且全個酒店範圍嘅Wifi都要比錢先用得啊!


四樓喺餐廳,早餐時候會好多人啊!因為哩間酒店好多旅行團入住,佢哋大部份都會包早餐。



餐廳旁有個大梳化



有個細細嘅健身室


哩個泳池就係最吸引我入住嘅原因啊!泳池開放時間 7:00 am ~ 9:00 pm (水深: 1.4米)


泳池旁有兩個簡單嘅沖涼室,如果要喺到沖身就自己帶沖涼用品啊!


好啦!上房啦!之前喺網上討論區睇咗好多評語都話哩間酒店啲房大細,但如果住過日本嘅酒店,相信都會同意哩間房真係唔算細啊!
窗邊重有窗台位可以將個喼放上去,真方便。
由於Double Beds 同Twin Beds係同價錢,所以我訂兩間房都係Twin Beds。



床尾有個電視,衣櫃內有個雪櫃仔同夾萬。


酒店每日都會有兩枝水送,由於新加坡啲物價都幾高,飲枝水都要十幾蚊,所以每日我哋都會攞埋枝水再加自己煲水。


廁所亦係比人評論太細,有啲人甚至話玻璃門位唔夠入 好彩我同大笨蛋都入得卓卓有餘。


基本用品:牙膏、牙刷、洗頭水、沖涼液、浴帽都有供應



不過有一點要留意係酒店只會提供一條大毛巾,所以細毛巾要自己帶。我見好多人自已無帶,都走出走廊想搵服務員攞細毛巾啊!結果當然係無啦!


風筒收咗喺櫃桐裡面呀!


全間房有兩個插蘇位。洗手間係無插蘇位啊!由於我哋都幾多嘢要义電,所以自己帶咗個拖板。


總括哩間酒店我相當滿意,地點方便,價錢合理,如果有機會再嚟新加坡,V Hotel都會係我首選啊!


 

 

 

 




 

4 則留言:

  1. 好耐冇出卜喎你, 原來去左旅行...

    @@ 冇free wifi 都幾唔方便
    [版主回覆01/06/2013 12:24:48]而家好懶寫blog, 好似哩三日行程, 寫到而家都只係寫咗一日咋!

    回覆刪除
  2. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2013年1月16日 下午6:56

    去左singapore, happ喎!!!

    回覆刪除
  3. 我下个月想去新加坡4天, 請問你係咪訂package ? 去边間訂, 要幾錢 ?
    [版主回覆02/25/2013 07:49:56]我係直接同新加坡航空訂票, 我訂個package係1999三日兩夜住V Hotel, 不過當時個staff話唔知咩機位無晒, 所以就再加150附加費一個人就有位,燃油附加費870, 所以total係HK$3019.00.
    你可以上佢哋個WEBSITE睇吓, 有問題打電話去問清楚, 佢哋可以電話訂位, 好方便。而且經佢哋訂票可以有機場接送同埋有coupon送, 另外如果你有時間, 好似加400蚊就可以legoland, 可惜我自己當時安排唔到時間囉!
    http://www.sia-holidays.com/

    回覆刪除
  4. Thanks to Shirely, 我去新航問問先.
    [版主回覆02/26/2013 07:27:07]唔使客氣,到時玩得開心啲啦!

    回覆刪除