2013年4月1日 星期一

日本中部 ‧ 北陸 (期待中) 1

踏入四月,開始倒數出發嘅日子,行程、酒店、交通都安排好,連只可以一個月前訂票嘅濃飛巴士由白川鄉至高山都搞掂了。
而家就只等待出發嘅日子來臨,由於日本好多旅遊景點都會裝有Live Camera,所以我喜歡不時走上去睇吓當地嘅情況,先嚟一個未出發先興奮嘅心情。

今次幾個景點裡面,我比較鐘意睇立山上嘅室堂,每次睇到一大片白茫茫嘅雪景,好天時會好開心,落大雨或落大雪時又好似自己置身其中咁,希望會好快就好天,我有時覺得自己好似痴咗線咁,都唔係喺當地,好天、落雨都唔關我時啦!

三月頭前睇到嘅景象通常係大風雪,白蒙蒙咩都睇唔到,但三月中後就多咗天朗氣清嘅時間啊!希望我哋到訪時都遇到咁好嘅天氣啦!

大觀峰


每次睇室堂時都係白白的一大片雪地,但三月下旬開始雪地上就多咗一啲車軚痕,當時諗應該係工作人員開始喺哩個雪山上掘雪牆。
遠處兩個小三角應該係屋頂嚟啊!


黃昏時份影到建築物自己嘅倒影。


喺三月二七號朝早八點五十幾分,照舊又上live camera望吓個靚景先開工,點知見到有兩輪車喺到,即係capture佢嘅畫面。


點知數秒後有輪嵼雪車出現呀!


無耐再嚟多輪,當時真係好興奮,好似自己喺現場咁呀!幾分鐘就唔見佢哋了,只剩雪上嘅軚痕啊!

真係未出發先興奮呀!

Live Camera:
1. 松本城
http://www.city.matsumoto.nagano.jp/live/livecamera.html

2.
立山室堂及大観峰
http://www.alpen-route.com/livecam/index.html

3.
新穂高ロープウェイ西穂高口駅展望台からの現在の映像です。
http://www.okuhi.jp/Rop/livecamera/index.htm


4. 飛驒高山市
宮川 - 鍛冶橋   :http://www.takayama-dp.com/live/index.cgi
宮川 - 朝市通り:http://www.takayama-dp.com/live/live_b01.cgi

5. 穂高連峰、河童橋、平湯溫泉http://shinshu-online.ne.jp/livecam/kamikochi/index.html

6 則留言:

  1. 天氣呢樣野 , 真係好影響行程 , 希望大家都遇到好天氣啦 .
    玩得開心D呀 .
    [版主回覆04/02/2013 07:37:01]無錯...無錯, 大家都天氣好, 咁就可以玩得盡興呀!

    回覆刪除
  2. 預祝你事事順利,旅途愉快。
    [版主回覆04/03/2013 21:01:16]多謝...多謝! 我都希望事事順利呀! 始終北陸哩區真係唔熟吖嘛!

    回覆刪除

  3. [版主回覆04/03/2013 21:02:26]

    回覆刪除
  4. 最緊要好天,祝一齊順利.

    你幾時出發啞?
    [版主回覆04/03/2013 21:03:31]係呀! 如果唔好天就真係白費心機呀! 我都唔想少女峰案件重演呀! 22號就出發啦! 而家個心都飛咗去啦!

    回覆刪除
  5. 記住帶黑超呀~
    [版主回覆04/03/2013 21:04:00]我會帶呀! 多謝你提點, 希望到時用得著啦!

    回覆刪除
  6. 高山雪地真係好靚, 有些似少女峰feel
    [版主回覆07/15/2013 12:27:20]係呀! 所以哩到又叫做日本嘅阿爾卑斯山囉!

    回覆刪除