2013年4月4日 星期四

日本中部‧北陸 (準備中) 3

自從決定要到訪中部北陸後,就去過好多書局想搵一本關於哩區嘅旅遊書,但原來唔係一件易事,可能我自己唔識搵吧!
最後去咗日本國家旅遊局部(JNTO)攞咗一啲資料同地圖。

日本國家旅遊局
香港北角皇道663號汐富產業千禧廣場8樓807-809室 (港鐵鰂魚涌站C出口)
電話: (+852) 2968-5688



加埋網上資料,既然買唔到啱用嘅旅遊書,所以就自製一本適合自己用咖啦!

正所為唔怕一萬,最怕萬一,所以準備咗中國當地大使館同香港入境處資料。


預計每一日需要用嘅使費,哩一次嘅住宿同交通費都比較貴啊!


由於今次行程移動地方比較多,每一日都要換酒店,訂房資料同地圖都放埋入去。


每一日嘅行程


需要乘搭嘅火車班次,每次我都要查定時刻表先會安心啊!


除咗火車時刻表,去立山黑部嘅交通時間表及各地巴士時間表就更加重要,因為要不斷咁轉車,所以一定要掌握好時間。
立山黑部交通時刻表:
http://www.alpen-route.com/tw/transportation/timetable-fares
立山黑部散策路線及資料 : 
http://www.alpen-route.com/tw/wp-content/uploads/leaflet.pdf
新穗高纜車料金及時刻表:http://www.okuhi.jp/Rop/timetable/index.html
濃飛巴士時刻表:http://www.nouhibus.co.jp/new/timetable.html
加越能時刻表(高岡至白川鄉):http://www.kaetsunou.co.jp/nori/201304-11.html


今次為咗唔想哩本手冊太厚,所以景點介紹比上次京阪之旅少咗。


景點地圖當然不能少啦!

喺日本旅遊局攞咗啲有用嘅地圖可以放埋入去。


記底旅程用嘅使費當然重要啦!如果唔係返嚟點同啲團友收錢呀!


最後加一膠套方便入一啲旅遊資料。


大功告成!










5 則留言:

  1. 你呢本旅遊書,比較任何一本售賣的旅遊書珍貴,合用。
    [版主回覆04/04/2013 17:12:45]

    回覆刪除
  2. http://info-toyama.com/cht/index.html
    上面條link係富山觀光局架,唔知你有無睇過。
    [版主回覆04/04/2013 17:12:40]我都大有睇過呀! 唔該晒你呀!

    回覆刪除

  3. [小肥回覆04/06/2013 13:19:14]
    [版主回覆04/06/2013 13:07:26]我之前都check過, 舊年同今年啲時間都有九成一樣, 而我揀搭嘅時間都一樣, 所以我無專再印過呀! 真係多謝你嘅提醒呀!

    回覆刪除
  4. Wow ~ 駛唔駛咁Pro呀 .
    每次見到你既 "計劃書" , 我都覺得自己果份完全唔見得人 .
    P.S. : 日本國家旅遊局 , 係咪 北角英皇道 ?
    [版主回覆04/07/2013 07:24:54]
    係呀! 喺北角英皇道, 但如果搭地鐵就鰂魚涌落車會近啲, 同埋係C出口先啱, 因為哩個站有兩個唔同嘅出閘通道, 出錯咗位置行唔返轉頭咖! 一出地鐵直行就係, 其實位置係喺北角"大酒店"同海逸酒店隔離。

    回覆刪除
  5. 嘩,你本旅遊書好勁呀!

    以前我通常旅行最後一日買定下次本書(るるぶ),而家就係IPAD/IPHONE買るるぶ電子版。
    [版主回覆06/05/2013 07:37:27]我無i..., 又唔係好認哩啲電子版, 而且我比較鐘意實物, 所以都係有本嘢揸吓手好似安心啲啊!

    回覆刪除