2013年4月12日 星期五

日本中部‧北陸 (準備中) 4

距離出發日越嚟越近,心情亦越嚟越緊張。基本上之前計劃嘅行程都無咩大改變,但喺第七日只安排到犬山城,淨返時間好似多咗啲,如果只留喺名古屋就只有行公司、地下街shopping,不過哩樣又唔係我同團友嘅興趣,所以又上網搵吓有咩地方近近地可以去吓!

哈...哈!
 唔搵由自可,一搵就不得了啦! 我見到網上有個景點,係位於名古屋長島嘅「名花之里(なばな花の里) 。

除咗地方好靚外,前往方法亦唔難,喺名鉄名古屋駅有高速巴士前往目的地,簡直就就晒我哋呀!所以唔使多講,一於安排入去第七日嘅行程啊!






公園會按照唔同嘅季節展出唔同嘅花,六、七月係波斯菊、繍球花,到冬天就有好靚嘅燈飾添呀!真係四季都啱玩呀!




6 則留言:

  1. 四季彩里的花已種好,等開花中。
    [版主回覆04/14/2013 22:02:14]咁就好啦! 多謝你嘅資料啊!

    回覆刪除
  2. 你會住在高山定白川鄉??
    [版主回覆04/15/2013 07:38:06]我會住高山呀! 一早由砺波去白川鄉, 下就就去高山啊!

    回覆刪除
  3. 下個星期我地就在日本中部的YB平台見啦!
    [1733回覆04/17/2013 22:35:20]收到。
    [版主回覆04/17/2013 22:22:05]我哋係三女, 我細妹同媽咪呀!
    [1733回覆04/17/2013 21:54:16]我地係兩男兩女,你地係一男兩女?
    [版主回覆04/17/2013 21:17:15]好呀..好呀!
    [1733回覆04/17/2013 20:13:57]咁你見到我就大叫1733,米走呀!
    [版主回覆04/17/2013 07:50:38]我睇過你嘅行程, 你上立山嗰日, 我就落山呀! 我係富山走, 所以可能有機會見一面添呀!
    [1733回覆04/17/2013 00:15:29]我上去立山室堂那一天,你去live camera睇下搵唔搵到我噃?
    [版主回覆04/16/2013 07:38:38]哈..哈!! 一於咁話,大家YB見呀!

    回覆刪除
  4. なばなの里即係長島,車程應該並不太遠。我本來想去,從京都出發,但在滋駕慢車,三重県又塞車。去唔到。如你住太田屋,
    你在白川鄉時應該唔凍了,我前幾日晚上你零度。
    [版主回覆04/16/2013 07:41:01]我就係見車程唔遠, 喺名古屋有巴士直達, 所以就去睇吓囉! 而且我媽咪係一個超級愛花之人, 嗰到個花園咁靚, 一定唔可以錯過啊!
    我唔會住白川鄉啊! 只係上就到遊覽幾小時, 下就就去高山呀!

    回覆刪除
  5. 就出發 , Yeah !!
    [版主回覆04/17/2013 07:40:52]係呀! 重有幾日出發, 返埋今日工重開始放假添呀! 所以而家已經holiday mood啦!

    回覆刪除
  6. 哦!痴線架,呢幾日忽然熱到嘔,名古屋中午有二十三,四度,高山市由我走既時候幾度升到兩幾度。
    如你住高山,行上城下公園都有櫻花的。我地十一日走的時候仲下雪。
    白川鄉記行上展望台。很美。
    [版主回覆04/17/2013 07:46:57]唔記得重要多謝你嘅message呀! 咁你去嘅日子多唔多落雨唔好天呀?
    [版主回覆04/17/2013 07:46:01]咁就唯有冬天衫又拾啲, 夏天衫天拾啲啦! 我25號先去到高山, 到時唔知啲櫻花重等唔等我呀! 隨緣吧!
    白川鄉展望台一定上, 我而家都日日去佢個live camera睇, 都覺得好靚呀!

    回覆刪除