2013年10月5日 星期六

Day 1.1 @ 高雄

2013年9月20日 ~ 2013年9月23日

公司每年都會搞一次大旅行,適逢今年中秋節可以連到三日假期,所以今次可以行程可以坐飛機,如果就唔到假期就只可以選擇星期六、日返大陸。所以今次五月中一出通告落實地點係墾丁三天遊,員工$2,800一位全包,我二話不說就報名抽籤, 最後抽唔中但以後補身份參加。




































Day 1 : 2013年9月20日


終於等到出發日期,但人人都話強颱風天兔會正面吹襲台灣,其實都有少少擔心,不過既然交晒錢報晒名,而且有公司安排所有嘢,我都唔諗咁多一於咩都唔理去玩三日啦!

與我同行嘅仍然係我細妹大笨蛋。我哋兩個今次都係第一次大時大節出發,無論坐機場巴士或離境大堂都人山人海。

由於出發總人數係160人(員工+家屬),要分四間旅遊車,而我哋公司習慣如要坐飛機出發的話,一定要分兩班機,而我哋就被編去第二班機出發,所以我哋當日早上8:20要到達機場。

 到達點名後,寄好行李,同事們各自辦理出境手續。

















喺等上機嘅時候竟然比我見到長榮嘅Kitty飛機降落呀!


















當然係唔放過機會同佢影返張靚相啦!


今次我哋坐嘅機係非常之細嘅機,我行入機倉時已經見到機頭嘅機師。

















機程只係一個鐘多啲,所以轉眼就已經到咗高雄啦!

















高雄機場好細,入境大堂一眼見晒!

















離開高雄機場,旅遊巴就直駒往墾丁,中途停底食個飯。


































哩間餐廳啲豬腳好出名,好多人喺門口排隊買呀!

















可能之前嘅飛機餐食飽咗,哩餐飯除咗覺得啲豬腳好食之外,其他都麻麻哋呀!
....續 1.2@三天變四天高雄、墾丁追風遊                                               

5 則留言:

  1. 啊, 晚機返. . 唔怪之得中伏. . .^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉! 去得三日, 個個都諗住早機去晚機返咖嘛! 點知會搞成咁喎!

      刪除
    2. 小肥, 哩條link話可以喺blogger回應加返啲表情公仔, 但我睇唔明, 你知唔知佢詳咩呀?
      http://netoopsblog.blogspot.com/2013/08/add-yahoo-smileys-on-blogger-threaded-comments.html

      刪除
  2. Wow ~ 乜你公司咁筍 , 有咁正既員工福利 , 幾時介紹我入職做同事 . haha ...
    呢篇 "試業" 都OK掂 , 睇黎YB執左都有後著 . ^0^ ~

    回覆刪除
  3. "咁荀" -->但係我自己都要比錢啊! 如果佢請我就真係荀啊! :)
    係呀! 搞搞吓好似都ok, 不過哩兩篇試業啲相好似細得制, 我要再set過啲size先得, 硬係好似睇得唔順眼呀! 一陣試吓放埋片上嚟睇吓得唔得先!

    回覆刪除