2013年10月6日 星期日

Day 2.1 @ 颱風「天兔」迫近墾丁

2013年9月21日

哩朝早起身望出窗外都真係幾大風,但浪唔算大。睇當地新聞話天兔會喺當日下就兩點至四點最接近台灣南部。
 由於大風大雨關係,原本行程去鵝鑾鼻、龍磐公園哩啲空曠地方都要改動。但確實行程要到十一點集合先公告。

所以我同大笨蛋先去浸三溫暖再去食早餐。由於去三溫暖時唔記得帶相機,所以無相同大家分享,當日朝早全程都無人,裡面有一個熱水池、一個冷水池、一間蒸氣房同一間桑拿房,但係熱水池啲水同蒸氣房都唔夠熱,冷水池啲水又唔夠凍,你間桑拿房叫做合格,不過雖然係咁,但我哋都玩咗個幾鐘呀!

跟住就去食早餐,唔知佢哋平時係咪唔慣一次接待咁多人,場面好似有啲亂。

等咗幾個字終於入到餐廳,位置啱啱向住戶外,出面橫風橫雨,電燈柱亦吹到兩頭搖。

哩間酒店上網服務真係好差,我哋喺無論喺大堂同餐廳內都無辦法上到網。
後來我哋問酒店職員,佢哋話佢哋酒店網路有啲問題,所以暫時將佢哋自己職員嘅電話網路放出嚟比我哋用住先,咁我哋先可以check到香港嘅情況,我襯上到網就放咗下面條片比朋友同屋企人睇。
跟住導遊領隊們集合晒我哋百六人然後宣告由於出面風真係好大,所有空曠地方都唔會去,哩日只會安排去海洋生物館,但去之前先去食晏就。吓...!啱啱食完早餐無耐又食飯。

其實當時我以為會取消所有行程留返喺酒店,但當時導遊話海洋生物館係戶內,所以相對唔會有問題,咁我問由酒店去生物館嘅路上會唔會有危險同要幾耐,佢話只須要半個鐘,而且台灣時時都會打哩啲風,司機好多時都面對哩啲環境,佢哋評估過無問題先會出車。咁我哋就唯有照安排出去啦!

不過由於之後再上唔到網,所以屋企人見我放咗上面條片之後話出發,跟住無晒下文真係嚇餐佢哋死呀!

去到餐廳,由於太飽,真係覺得啲餸嘛嘛哋!

食食吓重停埋電,全場黑麻麻!
窗外啲風同雨打落玻璃上面bong bong聲,喺嗰刻都幾驚。
喺餐廳門口就拍咗哩條片!
跟住另一方向
再嚟一段
大家都不斷喺到拍片,因為喺香港哩刻無十號風球都八號,根本就唔會咁樣走出街囉!

眼見風真係好大,有人開始再返酒店,不過導遊話返酒店路線都係先要經過海洋生物館先可以返到酒店,所以大家唯有繼續向目的地出發。


... 續  2.2@三天變四天高雄、墾丁追風遊




3 則留言:

  1. 嘩, :-o 呢個導遊好勇啊. . . #-o 萬一有咩東瓜豆腐 佢真系上晒身. . . >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真系完全 搵命駁 . . .;D 加咗表情符號未呀 >:)

      刪除
  2. 係唔只呢個, 係4個領隊+4個導遊+4個司機都當時好勇,但最後出機場嗰日個導遊先同我哋講其實司機都底估咗啲風力, 佢揸咗三十幾年車都未遇過咁大嘅風, 嗰日大家都係搵命駁喎! 好彩無事咋!

    回覆刪除