2013年10月1日 星期二

新居正式入伙 ~

自YB話要結業後,就一直煩惱點先可以將YB內所有網誌同相片搬家過嚟Blogspot,好彩好多BLOG友都好有心,將自己嘅搬家經驗同心得一一放上網同大家分享,但對於我哩個電腦白痴嚟講真係一件耕辛工程,睇嚟睇去都重係一嚿雲,完全一頭霧水。

最後好多得我至親愛嘅Blog友 - 小肥哥頂力相助,解決咗我好多難題同細心指點,終於用咗兩日時間搬家成功,雖然有啲posts重複咗,有啲啲相好似無咗,重須要啲時間拾拾,但大件嘢都已經順利入伙,真係唔該晒小肥啊!

不過對於Blogspot嘅操作重未好熟識,所以要慢慢研究吓先可以繼續寫blog啊!不過比起之前嗰種心灰意冷諗住唔再寫嘅想法,經過哩次搬家成功之後已經打消咗啦!希望好快又可以同大家分享到我嘅旅遊點滴啦!到時大家比比面要捧場啊!


14 則留言:

  1. 嘿,人人期望可達到。
    恭喜恭喜!!.^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..哈! 你咪做咗叮噹令我期望可達到呀! Thanks!!

      刪除
  2. 歡迎歡迎,整返好d舊post真係希望工程,慢慢整

    回覆刪除
    回覆
    1. 急都急唔嚟, 不過起碼有返心機去搞囉!

      刪除
  3. 係呀 , 雖然搬好晒傢俬 , 不過好多細節位都要慢慢執 ~
    我都唔知幾時可以搬 , 或者等多陣 , 睇定D先 . ^_^ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要一篇一篇咁check返, 哩個都係大工程, 都唔知執到幾時先搞掂呀! 不過都總算叫做有個好開始呀!

      刪除
  4. 哈!新居入伙。恭喜👏👏👏

    回覆刪除
  5. 哈..哈! 多謝...多謝! 咁你幾時搬呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. I only signed up at Blogger but no movement yet.

      刪除
    2. 唔搬唔緊要, 不過如果你想攞返個back up就要喺10月尾前做, 好簡單咖咋! 只要喺yahoo條link click 備份, yahoo之後會email條條比你, 你download返去自己部電腦到就可以keep返啲相同網誌, 始終都係自己心血, 攞返好啲啊!

      刪除
    3. Yes, I got the link and download the ZIP files into my computer.
      But how can I upload it into my new BLOG ?

      刪除
    4. 手動搬家都幾復雜,不過你跟住下面兩條條link做應該ok, 都係跟住佢哋嘅教學嚟做咖咋!
      小肥: http://littlefatjapan.blogspot.com/2013/09/blogspot-blog-911.html
      cow cow: http://cowcow0108.blogspot.hk/2013/09/yahooblogspot.html#more

      刪除
  6. 恭喜,Shirley, 搬得幾靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 不過重有好多地方要慢慢執, 所以我要好好咁去你個blog研究研究呀!

      刪除