2014年3月16日 星期日

Day 4.1@ 高雄 - 黃色鴨仔、多啦A夢誕生前100年展

由於早前yahoo blog結業要搬家,喺重未適應哩到新環境嘅情況下家中電腦又壞咗,所以都有半年無嚟搞肻自己個blog。之前試業嘅高雄、墾丁追風遊重差最後一日未寫,都算難尾。

由於正計劃五月到大阪和歌山,係時候要紀錄吓自己嘅行程,所以要整理下未完成嘅遊記,先可以開始新一頁呀!

不過事隔半年,而且跟團,細節嘢唔記得啦!只係講重點吧!

2013年9月23日

當天9月23日一起身望出窗,好好天,於是上網睇吓香港情況,跟據之前天文台講天兔嘅威力,香港唔放一日都放半日假啦!但八點幾已經公佈八號風球將於兩個鐘內除下,whatapps內嘅親朋好友都抱怨天文台喺到玩嘢,大家亦急忙準備返工。喺哩個時候我就好悠閒咁準備食完早餐就出去玩,感覺唔係幾好意思啊!(偷笑)

酒店早餐非常豐富,比起前兩日,哩日預期外嘅酒店真係重好啊!


食完早餐就步行去離酒店不遠處嘅碼頭睇黃色鴨仔,哩隻鴨仔只係到咗高雄兩日,如果唔係我哋滯留多一日跟本無時間嚟睇佢,而且我喺香港時都無去睇過佢,所以心情特別興奮呀!



我到嘅時候係九點幾,又係工作日,所以都唔太多人。



附近公園亦做晒鴨鴨圖案


睇完鴨仔,我哋就去高雄駁二藝術區,又係咁啱,多啦A夢誕生前100年展剛剛喺高雄開始展出,哩個地方亦係喺我哋酒店附近,非常方便啊!

如果坐捷運就喺鹽埕埔站落車


途經大牌坊,直行到尾就到啊!

哩到嘅藝術區全部由一啲舊嘅平房組成。
                                  

展館外

買票入場








....好多相,下篇繼續



沒有留言:

張貼留言