2014年4月13日 星期日

計劃中(3)_2014白濱、和歌山、有馬溫泉遊

前幾日睇到日本大放送嘅月刊介紹大阪,所以買咗本嚟研究研究,見到裡面介紹一個大阪近郊嘅公園- 富田林市農業公園サバーファーム 。有花、有田、重可以摘士多啤利。

之前講過本想預約貴志川士多啤利園摘士多啤利,但未知能否預約成功,所以發現到哩到都有得摘士多啤利之餘重有好大好靚嘅花場,好似比起之前計劃去嘅鶴見綠地花博紀念公園及溫室更吸引,所以又再改行程。



但又遇到困難,因為哩個公園要坐地鉄去到富田林駅轉無料巴士,但無料巴士座位有限,先到先得,如果滿座就須自行坐公共巴士前往,但我睇唔明個巴士時間表,我明白去公園嘅巴士只有星期六、日運行,哩個無問題,因為我係諗住星期六去,但就唔係好識睇係咪即係黃色嗰行就係巴士由富田林駅開出去公園嘅時間呢?而且好似無回程嘅巴士時間表,所以而家重不斷搵緊有關資料,不過好似關於哩個公園嘅網上資料唔多啊!

巴士路線都好複雜,要坐嘅金剛バス東条線好似有好多個終點站咁,睇到我一頭冒水啊!

                                                   
更改計劃行程後:
第一天:香港 --> 関西空港 -->白濱 (三段壁、白良濱、足湯橫丁、圓月島)
第二天::白濱 (千疉敷、ToreTore市場)
第三天:白濱-->和歌山-->貴志車駅(小玉駅長) -->貴志川観光いちご狩り園 -->和歌山
第四天:和歌山 (和歌山城) --> 難波
第五天:難波 --> 神戶三宮 (食牛) --> 有馬溫泉
第六天:有馬溫泉 --> 神戶 --> 心齋橋
第七天:心齋橋-->富田林市農業公園サバーファーム  --> 心齋橋、道頓堀
第八天:黑門市場、千日前--> 関西空港 --> 香港

13 則留言:

  1. 無料巴士一個鐘一班,20個位,最穏陣都係早三四個字去排隊咯!

    同埋你應該估啱,黄色係去farm開車時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔該晒!咁就一於去到睇吓咩時間/環境就搭有料/無料巴士啊,

      刪除
    2. 最終上篇貴志川果園預約,有無回音?

      刪除
    3. 我見你話無postcode未必收到,所以我再寄多一封去報名嘅物產店,嗰到有postcode同負責人個名,寄出咗一星期都係無回音。
      唔緊要啦!我諗住到步嗰日搵酒店職員幫我打去問吓,如果真係唔得咪去其他地方囉!唔該晒你呀!:)

      刪除
  2. 照我睇你post的金剛巴士係要比錢,無料shuttle應該係網頁上面o個個timetable
    黃色o個行係巴士開出既時間,呢個東條線似乎有幾個路線,黎如9:20開出o個部總站去吉年,10:05o個部總站係金剛コロニー,所以你認住部巴士寫明去サバーファーム就ok
    我都係睇呢到先明:
    http://3rd.geocities.jp/kawachi_funayoi/bus/rosenzu.html
    http://www.minami-osaka.jp/?KongouBus%2FTondabayashi%2FAzumasaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦…原來係咁,真係唔講唔知,唔怪得佢個路線圖咁多個終點站啦!真係唔該晒你幫忙啊!

      刪除
  3. 嘻,唔明就post出嚟啦,人多好辦事 ^。^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈……哈!我啲BB班,真係要你哋哩啲高手幫手先得呀!真係多謝晒你哋啊!

      刪除
  4. Blog友裡面高手如雲 , 有唔明記得搵大家仗義幫拖 . ^^
    不過我就幫唔到手咯 . XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!多得各高手幫忙,解決我好多難題。你之前都幫咗我好多啦!:)

      刪除
    2. 講呢D. man wai - 好多人睇你嘅雪藏牌自駕遊架 ^0^

      刪除
    3. haha ... 下個月又拎個 "雪藏牌" 出黎解一解凍 . ^^

      刪除