2014年5月10日 星期六

預計行程(5~8日)_2014白濱、和歌山、有馬溫泉遊

重有一個星期就出發啦!心情既興奮又緊張呀!繼續預演一吓行程。

行程第五天 (難波  神戶三宮 → 有馬溫泉)
哩朝一早先同大笨蛋去難波八阪神社,因為覺得神社外型好似隻老虎咁好得意想去睇吓!幾位靚太無謂跟我哋走嚟走去啊!之後返酒店接返佢哋,之前講過因為機票套票嘅酒店訂唔唔難波東方酒店,所以麻煩一點先去心齋橋日航酒店放底大行李先!

表妹哩日要先離團返香港,所以同佢道別後就得我同大笨蛋帶住三位靚太出發去神戶三宮食牛嘞!

食完神戶牛之後就會前往有馬溫泉,之前試過坐阪神電鐵,又試過坐覽車上六甲山再坐吊車到有馬溫泉,今次唔想三位靚太移動太多,所以選搭JR巴士有馬エクスプレス,一程車唔使上上落落,應該比較適合佢哋。


到咗有馬溫泉後,就喺溫泉街走走,然後到酒店Check in,哩晚會住有馬ロイヤルホテル (有馬皇家酒店)。

行程第六天 (有馬溫泉  神戶三宮 → 心齋橋)
又係瞓醒覺食個早餐浸個溫泉就離開有馬溫泉,都係會坐返巴士去三宮。

跟住會喺神戶市內走走

三點多就返心齋橋日航酒店Check in及稍作休息。

黃昏活動及晚飯都係喺心齋橋、道頓堀一帶。又一天Hea住完成。

行程第七天 (心齋橋  富田林→ 心齋橋)
哩一日原本計劃咗去鶴見綠地花博紀念公園及溫室,但因為睇咗GO!JAPAN嘅月刊,所以改咗去富田林市農業公園サバーファーム 。跟據資料顯示,公園有花睇、有士多啤利摘,有整大福嘅體驗課,好啱三位花痴靚太。

比足大半日時間佢哋,四點後離開返大阪心齋橋。

返到心齋橋照舊返酒店稍作休息,然後心齋橋、道頓堀一帶作最後衝刺,有咩想買就盡情咁買埋去。

行程第八天 (心齋橋  黑門市場 → 関西空港香港)
到咗行程最後一日,無咩行程安排,應該會去黑門市場道具商店街走走,跟住食埋個晏就就坐南海電鉄往機場準備乘搭六點開出嘅客機。


就係咁八日行程Hea住咁完成嘞!希望一切如計劃一樣,順順利利令各位團友玩得開開心心。



沒有留言:

張貼留言