2014年6月14日 星期六

Day 1.1@香港→白濱

Day1.1 @ 香港→白濱
2014年5月18日 晴天
01:45~06:10 | CX566 | 香港 → 関西国際空港
07:42~07:52 | [普通]JR関西空港線  日根野方面(上り) | 関西空港(大阪府) → 日根野(大阪府)
08:30~10:09 | [特急]くろしお1号  和歌山方面(下り) 新宮行 | 日根野(大阪府) → 白浜(和歌山県)
10:30~10:56 | [明光バス] 白浜駅前 → 白浜バスセンター (經臨海円月島)
11:40~11:50 | [明光バス] 白浜バスセンター  → 三段壁
13:20~13:28 | [明光バス] 三段壁 → 白浜バスセンター
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:南紀白浜温泉 旅館むさし (武藏)


當晚十一點半己到達機場,三寶對今次旅程都既興奮又緊張。


過咗海關後,想買枝水,但都成十二點,九成店舖都收晒,唯有去嘜當當,要比雙陪價錢買枝水都不單只,重要大排長龍。


航班準時起飛 

上機後不久就每人派咗個輕食,但我唔記得影相,係一個芝士火腿包、一包餅、一盒生果同一包檸檬茶,但因為食唔落,所以成盒收埋留返做早餐。跟住瞓個覺,好快就到目的地啦!

六點清晨嘅関西機場,個天已經好藍好靚啊!

半個鐘就完成過關及攞行李啊!自遊行計已經係第三次嚟大阪,所以對關西機場一啲都唔陌生。

識途老馬,好熟路情況下,首先去機場二樓JR Counter買 JR Kansai Wide Area Pass

到咗Counter時已經有不少人排隊,由於我已喺網上預訂,交封E-mail副本、所有人嘅E-ticket同Passport,好快六張Pass就搞掂嘞!


車駅大堂,右邊係南海電鐵,左邊係JR。 


我哋先坐JR快速去日根野轉車,其實喺到上邊間車都無所唯,基本上九成列車都會停日根野。

時間尚早,列車上都無咩人。

兩個駅就到日根野,轉車要去隔離嘅月台,好彩月台有電梯,唔使抬喼行樓梯呀!


我哋準備坐8:29開出嘅特急くろしお1号,喺2號月台上車。
 

列車只有2同3號車廂係自由席。月台地下貼咗排隊嘅位置。


 車到啦!

哩班車嚟到日根野已經有八成滿,而且車上面無咩位放大件行李啊!所以好多人都將行李拉到自己座位旁,一個人坐兩個位。

我就將啲行李放喺最後一排嘅空位,兩邊啱啱可以放晒我哋六個喼。


車程要兩個幾鐘,由於團友們喺飛機上都無瞓,所以一上車無耐佢哋就瞓晒,只有我一個睇住啲行李同睇住落車。不過見三寶瞓得著都放心啲,我真係驚佢哋攰得制會唔舒服啊!

列車準時到達白浜車駅。
  

哩個肥公仔喺白浜隨處可見呀!

Welcome to Shirahama



4 則留言:

  1. 遊記開動,讚!嘩,零晨機到白浜10粒鐘 。。。惡哽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 搞咗十幾個鐘先到, 真係幾攰啊!

      刪除
  2. 行李放最後空位,我都好懷念以前JR PASS新幹線的日字。每次都要早早到月台“霸位”,係霸最後排的行李位。>:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都坐唔到最後排, 不過我見嗰到有位可以放晒啲喼埋去又唔使阻住啲位, 所以放晒入去,你自駕遊自然無哩啲煩惱嘢, 真羡慕啊!

      刪除