2015年5月3日 星期日

Day 7.3 @ 晴空塔

2015年3月20日 / 星期五 (第七天)
08:09~08:22 | [普通]東京メトロ日比谷線 | 上野 → 築地 170円
10:12~10:34 | [普通]東京メトロ日比谷線 / [普通]東京メトロ銀座線 | 築地→ 上野 → 浅草 200円
16:04~16:06 | [普通]都営浅草線快速 |  浅草 → 押上[スカイツリー前] 180円
17:30~17:31 | [普通]都営浅草線 / [普通]東京メトロ銀座線 | 押上[スカイツリー前] → 浅草 →
                      上野 280円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:上野ホテル丸谷

喺旅遊中心休息夠就向晴空塔出發,本來想沿住吾妻橋行過去,不過怕太攰所以都係搭車過去算啦!

不過都要喺吾妻橋前影返張到此一遊先走。 雷門寺前都好多哩啲人力車,拉車個個都好鬼靚仔啊!

觀光巴士好得意啊!

吾妻橋旁有好多好靚嘅花花啊!

唔知哩啲係咩花呢!

吾妻橋



跟住搭都営浅草線嘅浅草駅去押上,晴空塔就喺押上車駅上面,不過咁近好難影到成個晴空塔,而且過到嚟個天好暗。

影咗幾張到此一遊嘅相之後就去咗商場。

不過只有哩間どんぐり共和国 吸引我,裡面賣啲龍貓產品重多過喺三鷹の森ジブリ美術館裡面呀!重有好多產品係日本製,所以忍唔住買咗好多嘢啊!

店內有個玻璃箱,裡面有隻瞓緊覺打緊鼻鼾嘅龍貓同埋次子。龍貓個肚重會上下咁郁,好得意咖!

店嘅一角重有好大嘅貓巴士。

之後都無咩想行,三點又未食晏,所以就去姆明餐廳(Moomin Bakery & Cafe)食下午茶,哩間店香港海港城都有,不過好似要掛好耐隊,所以一直都無去過。今次難得嚟到就去見識吓,而且大笨蛋又鐘意姆明,咁就不得不去啦!

哩到都要排隊啊!不過我哋都無咩做就排吓啦!


都排咗九個字先到我哋,睇吓有咩食先!






終於可以入座啦!


幾得意嘅公仔

座位旁都會放隻大公仔陪客人食嘢咖! 坐我哋張枱嘅係姆明爸爸。

隔離枱係科妮 (姆明女朋友)

我哋有啲貪心,都想同科妮影相,所以問咗隔離枱嘅人,佢哋話無問題,真好啊!

影咗一陣就有嘢食啦!

賣相好靚,唔捨得食呀!

哩個熱香餅幾好味。

不過咖啡就好睇唔好飲。

每枱會換兩次公仔,因為我哋影埋隔離枱,所以可以影到四隻。佢哋換咗力夫同吏力奇嚟呀!

我哋就換咗亞美呀!

哩餐食得好鬼開心呀!最後去洗手間見到牆上都印有姆明公仔啊!


3,100円埋單,都唔太貴啊!

問口哩隻唔識個名添!

食完出嚟都四點幾,返到上野重好飽,都唔知買咩返去做晚餐好,去咗超市行個圈,就買咗哩啲嘞!

一個蕃茄

同200g沙律

重有士多啤利 + 限定士多啤利大福

幾豐富又清淡嘅晚餐

食飽浸完浴之後就係執行李時間

哩啲係幫人買嘅!今次幫人買嘢嘅數量比較多。

Order 1


Order 2

Order 3,哩隻濕紙布真係好好用咩!?!

哩啲係我自己今次嘅收穫,唔算太多。

大笨蛋嘅都差唔多

嚟張大合照就要執返好晒啦!


後一頁:Day 8.1 @ 上野







2 則留言:

  1. 雷門寺行去晴空塔 遠不遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無行過去呀!我去到吾妻橋影完相之後就坐地鐵去押上,網上啲人話如果行過去起碼要半個鐘呀!因為都好攰,所以我哋就唔行過去啦!

      刪除