2016年10月30日 星期日

Day 1 @ 関西空港

2016年10月07日 / 星期五 (第一天)
16:25 ~ 22:00 | 國泰CX502 | 香港國際機場 → 関西空港

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:ホテル日航関西空港 (Hotel nikko kansai Airport)

前文提到由於訂唔到凌晨機位,因而需要提早半天出發,有打算過到步後瞓機場就算,但最後都係覺得出得嚟玩都唔好計較幾百蚊,都係喺機場酒店瞓一晚會比較好啲!

當日上就仍要上班,趕好所有工作後即回家同B女+大笨蛋集合坐的士出機場。

順利辦好寄行李手續及過關後,假期正式展開!

航班照原定時間登機,但上機後機司宣佈因颱風影響,要延遲35分鐘起飛。



當日班機只有三分一滿,所以坐得好舒服,差不多十點到達関西空港。

不過入境出現大排長龍現象,足足排咗個幾鐘先完成入境手續,由於訂酒店時報上Check In時間喺11:00前,雖然應該唔會太大問題,但都先向酒店發出e-mail通知我哋仍然排緊隊過關,要;遲一點先可以到達,酒店亦好快回覆無問題。

終於11點幾先可以到達酒店,因明日要早車落岡山,所以到咗酒店咩都唔搞,快快沖涼瞓覺了,咁就一日行程完結!




4 則留言:

  1. 大阪過關真係等好耐…所以坐廉航都有佢好處

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前幾次都無咁耐 唔知做咩鬼今次搞咁耐!

      刪除
    2. 我諗而家真係太太太多人去關西,上年去嗰次到達關西七點幾,原本諗住可以喺機場食埋晚飯至出大阪,點知排咗粒幾鐘差啲連出新大阪既尾班車都搭唔到。

      刪除
  2. 我年輕時,慳得就慳,瞓機場就算都得,年紀大左唔掂,要有好既睡眠質素,先至有精神去玩。

    回覆刪除