2008年8月3日 星期日

巴黎、瑞士之夢想自遊行(住宿篇-策馬特Zermatt)

策馬特(Zermatt) – Zermatt Youth Hostel

 


http://www.hostelbookers.com/hostels/switzerland/zermatt/1733/


哩間係Youth Hostel,所以應該係要喺香港先入會攞張會員咭再喺嗰到入住,否則佢會收返CHF6.00作為非會員費用,但年費要港幣百幾蚊,而我哋成個行程都只係哩間係Youth Hostel,所以我哋由得佢扣CHF6.00。


而選哩間Hostel原因係佢包兩餐,而且哩到啲風景幾靚嫁!


參考價: CHF64.00 + (床單)CHF1.10 + (非會員)CHF6.00 = CHF71.10 (包晚餐及早餐)



不過缺點係佢距離車站都幾遠同要行斜路同樓梯,所以如果唔想行就喺車站旁比CHF3.50坐公車啦!





地下休閒室



地下電視室



比錢可以喺地下大堂上網



遊戲室



由於係包餐,所以哩到係冇廚房供應


一樓飯堂




我哋住二樓嘅四人房



打開窗嘅風景



房裡面有個洗手盤



2 則留言: