2009年1月25日 星期日

牛年恭喜發財

忙完一大輪,終於可以過年啦﹗我都係鐘意聖誕節多啲,因為唔使做咁多嘢可以好舒服咁放幾日假,但無論如何祝大家牛年事事順利、想嗰樣得嗰樣,最重要身體健康每日都開開心心


                 

happy.gif happy picture by mao-seasons
                                       
realize.gif realize picture by mao-seasons


 


                                                                               


4 則留言:

  1. 祝你旅遊愉快!我也很喜歡旅行
    [版主回覆01/27/2009 15:08:00]哈...哈! 好呀!好呀! 大家咁話!

    回覆刪除
  2. 見你整咗咁多賀年食品, 一定好高興咁過咗個肥年喇!
    我祝你新一年事事順意, 身體健康, 甜甜蜜蜜, 財源滾滾!!
    [版主回覆02/03/2009 07:21:00]咁先好似過年吖嘛! 我都祝你心想事, 時時都開開心心, 最重要緊係身體健康啦!

    回覆刪除
  3. 情人節都過埋洛,看到這網頁的時候。預祝出年新年快樂啦!
    [版主回覆02/20/2009 07:34:00]哈..哈...! 咁快就講定出年新年, 我會唔記得咖!

    回覆刪除
  4. 忘記小子的預祝不打緊,記得快樂地過每一個快樂新年便是了!

    回覆刪除