2009年8月4日 星期二

北海道仲夏賞花の旅 (第二日-Part 1)

27/07/2009  陰天

  富良野 à 美瑛 à 美馬牛 à 上富良野 à 富良野


(Part 1) 


今日行程好緊密啊!開頭只係plan咗上就參加美瑛兩個巴士團,然後下就就去Kanno Farm,但見下就啲時間好似幾鬆動,所以我就諗住下就去多個上富良野嘅花場 - 日の出公園 。





JR富良野駅外有「變臉」公仔,只要喺肚臍祭時佢會以嚴肅姿態迎賓。




平時佢會笑臉迎人! (唔知邊個咁手多,喺同一日夜晚轉咗佢做笑面,等我影到佢平時個樣)



今朝會搭7:24班車去美瑛




8:07就到咗美瑛嘞! 巴士團未夠鐘,四周圍行吓先!




美瑛駅使用一種被稱為「美瑛軟石」的凝灰岩作為外牆裝飾,使得車站本身就已經是很受歡迎的觀光景點。




美瑛係一個好靚好舒服嘅地方啊!






美瑛係一個好靚好舒服嘅地方啊!



四季の塔




喺塔上面望落去好靚呀!




差唔多時間就返去車站排隊準備參加 Twinkle Bus 嘅丘コース(丘陵Course): 9:20 - 10:15


哩個巴士團係買富良野美瑛四天周遊卷包晒咖!




在旅遊車上會不斷講解路上嘅風景,不過佢就只係講日文,所以我哋都唔知佢講咩,但係唔緊要,最緊要就係可到我哋要去嘅地方啫!



七星之樹 (Seven Star,セプソスターの木)

與商業掛鉤嘅樹 ,1969年誕生的日本煙セプソスター(Seven Star,俗稱 セツター)1976年用此株為CM背景,逐名セプソスターの木。





哩到比10分鐘我哋落車景相。靚女導遊會寫底個時間同用英文話比我哋啲外國人知上車時間。



上返車後冇幾耐就見到Ken & Mary Trees同埋親子の木,而哩兩個景旅遊巴只會慢駛,而唔會安排我哋落車,所以要影相就要快手嘞!


Ken & Mary Trees



親子の木




哩個路線最後一站係北西の丘展望台,哩到就可以落車20分鐘,記得幾年前旅行團都會喺到停車作一個休息站啊!









我哋唔停咁影相B女已經急不及待去買蜜瓜同粟米試吓啦! 其實哩到啲價錢比較貴。其他地方大多都係200 - 250,但哩到就賣300囉!



真係好甜美呀!



沿途風景真係好靚啊!



 

Picture


真係好準時,10:15就完成咗哩條路線返到車站,喺車站附近嘅手信店行咗一陣又去排隊參加另一條觀光路線 - はなたび拓真館コース(花旅拓真館Course): 10:45 – 12:15




哩個係另一個巴士團導遊,比之前嗰個cool啲咖!



又出發啦!



美瑛啲風景真係好靚,好多旅遊書都推薦踏單車遊美瑛,但我見啲路起起伏伏,如果踏單車對我嚟講真係好高難度呀! 而且啲單車重要周不時要避旅遊巴同私家車,所以我都覺得幾危險啊!





好多薰衣草啊!



第一站係新榮の丘不過哩個花場好似麻麻哋,而且哩到只係喺巴士上面望一望



美瑛町為富良野區域中田園風光最為濃厚的區域之一。日本之名攝影大師前田真三深為美瑛的丘陵與四季的美景所感動。1987年他將廢校後的舊千代田小學改建為攝影作品的展覽房,免費開放供民眾前來參觀。每年都有不少攝影師前來拓真館一探前田真三眼中的美瑛之美。拓真館緊鄰著白樺森林及薰衣草田,夏季時分是亦是賞花的景點之一。




去到時第一時間被吸引嘅係館旁嘅花圃,好多好多薰衣草呀!





Picture


(由於太多相啦! 所以要分開嚟呀!)


                                                                                                                      .....續


1 則留言:

  1. Shirley :          Wow ~ 只不過一日 , 就出到咁多篇 , 效率拍得住我喎 ,    "美瑛" 真係唔錯喎 , 冇乜高樓大廈之餘 , 地方仲好靚添 , 好 ~    有果D "Local Tour" 就晒Key , 唔駛搭車搭到傻 , 點樣參加架 ? 幾多錢 ? 多唔多外國人參加架 ?    出咁多篇 , 真係要每篇慢慢嗒 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/05/2009 22:16:00]只不過因為重放緊假, 所以有啲時間啫! 同埋今次冇咩take notes,我驚放底太耐會唔記得呀!
    嗰兩個Bus tour唔使錢咖! 只要買咗富良野-美瑛四日pass係包埋咖! 如果買其他北海道pass或者日本全國pass都可以唔使錢喺JR counter到book位咖啦! 不過參加哩啲團停留啲地方唔會太耐, 有啲就只係喺車上面望吓囉! 但對於我哩啲唔識揸車嘅人都幾啱咖!

    回覆刪除