2009年8月5日 星期三

北海道仲夏賞花の旅 (第三日-Part 2)

28/07/2009  雨天 

    富良野 à 中富良野 ( 富田農場北星山町営ラベソダー園彩香の里) à 富良野(肚臍祭)


(Part 2) 


好快又到咗中富良野駅嘞!不過今次駅裡面有個好細小嘅information counter,可以喺到攞返張地圖,同埋記住攞返張喺北星山町営ラベソダー園坐吊車減50嘅couple,哩張couple喺烏龜火車上面都有得攞咖





跟住又係經過花人橋行15分鐘就嚟到頭先經過嘅北星山町営ラベソダー園



如果好似我哋咁有啲有件隨身行李,可以暫時放喺吊車站旁,佢哋有張枱仔比你放哩啲物品咖!貴重物品同證件就緊係跟身啦!個位唔會有人同你睇住咖









我第一次坐哩啲吊車咋!好鬼刺激呀


上到嚟個天又黑晒!如果好天哩到可以睇到十勝岳咖!而家淨係睇到一片灰雲


想坐多陣扮晒難有思意都唔得,竟然又落起雨嚟,咁唯有落山啦





哎呀!其實我有啲畏高咖!咪睇我腳fing fing好爽呀!查實我好鬼驚咖! 不過腳下嘅薰衣草又真係好鬼靚啊



       


好嘞!又去下一站 亦係我哋嘅行程最後一個花場 - 彩香の里

ラベンダーの妖精


行返出北星山町営ラベソダー園右手邊行,即係返去中富良野駅方向,15分鐘後又見到條花人橋啦



再行前啲就會見到慈雲山嘞下一站黃大仙... 講笑咋!係慈雲山弘照寺



再向前行冇耐,右手邊就會出現一條大斜路咖啦!咁就可以沿住條大斜路直上咖啦不過真係好斜好長,如果覺得自己頂唔順,可以唔好轉入條斜路繼續跟住車路向前行,咁就會行多少少平路(大槪多20分鐘) 但就唔使上斜咁辛苦囉



過晒條石屎路,就會見到哩條插住個牌嘅係路唔係路」,插得個牌都應該係路咖啦


不過真係好斜呀!行得我上氣唔接下氣呀



穿過黑暗嘅叢林,就快見到光明啦!不過未到光明前真係要加快兩步呀!哩到好多嘢飛嚟飛去咖



到啦...到啦

彩香の里バナー



有係差咗個藍天呀



四周圍影吓先




 


 





好多薰衣草呀








B女又忍唔住要買雪糕食呀!多謝盛為¥300啦



抖咗陣又回程啦!返落山時,個天好似比返少少安慰奬我咁呀!等我喺哩個賞花旅程嘅尾聲可以影返幅藍天白雲嘅相呀



返到車站嘅時候真係天朗氣清呀!哩到係中富良野駅對面嘅舖頭,哩個車站裡面冇locker咖!如果想寄存行李可以放喺哩間舖頭呀



我哋就搭14:41開出嘅列車,14:51就返到富良野啦


哩張係喺酒店房影出去咖!幾好天!係哩幾日最好天嘅一刻呀



今日行程比預期早咗完成,咁大家都落去大浴場沖返個涼,浸返個浴再抖一抖準備睇黃昏開始嘅肚臍祭呀


                                                                                            ....續


2 則留言:

  1. 搞到我而家好想食軟雪糕!
    [版主回覆08/06/2009 15:10:00]哈..哈! 我媽咪喺香港好少食雪糕, 但一去旅行就成日都掛住買雪糕食咖啦!

    回覆刪除
  2. Shirley :          "慈雲山" ? 好熟喎 ,    上到山烏雲密佈 , 都幾掃慶 , 好彩好番天 .   (杯軟雪糕睇到我口水都流埋) 
    Bye Bye !
    [版主回覆08/08/2009 12:06:00]係呀! 真係好搞笑嘅地方名呀! 個天臨尾都比返啲安慰我, 等我唔使有遺憾呀!
    杯軟雪糕幾好味咖! 你有機會去一定要試吓呀!

    回覆刪除