2010年5月10日 星期一

100510 終於可以開始啦!

啱啱收到醫院電話嘅通知,聽日下午可以開始電療啦!

心情既興奮又緊張啊!興奮係終於可以開始啦!咁即係話如無意外六月尾就可以完成晒療程;緊張嘅係因為未試過唔知會點呢?

不過無論如何都係開心啊!

10 則留言:

  1. 好快就完成整個程,可以鬆一口氣了,替你開心,加油.
    [版主回覆05/11/2010 17:41:00]多謝你呀! 我真係好期待完成嘅日子啊!

    回覆刪除
  2. 終於等到好消息,鄧妳開心,祝一齐順利,努力加油. !!
    [版主回覆05/11/2010 17:54:00]係呀! 終於可以開始啦! 今日嘅治療過程都好順利呀! 我會繼續努力啊! 多謝你啊!

    回覆刪除
  3. 你要有心理和生理準備會是一段不容易過的日子,但大家都會支持你!要加油!
     
    [版主回覆05/11/2010 17:56:00]我知道啦! 我會努力走過埋最後哩關咖啦! 多謝你嘅鼓勵啊!

    回覆刪除
  4. 太令人興奮喇~  God bless U!  我都等緊電話呀! 依家狀態好d 嘅時候就要食多d喇~ 一齊加油加油!
    [版主回覆05/11/2010 19:13:00]希望你都快啲收到電話啦! 我之前為咗想吸引多啲白血球所以不停迫自己食好嘢, 足足肥咗十幾磅呀! 所以而家足夠就夠啦! 如果唔係再肥落去都唔知點算啊! 一於一齊加油、努力, 完成埋最後哩一關啊!

    回覆刪除
  5. Good, God blesses u and walks along with u.
    [版主回覆05/11/2010 19:10:00]Thank you your blessing and supporting.

    回覆刪除
  6. 終於等到電話可以開始治療真好! 加油呀!
    你脚腫好D未?
    [版主回覆05/11/2010 20:57:00]係呀! 今日開始咗治療, 六月尾就可以完成晒整個療程啊! 真係好期待呀! 我腳消咗腫啦! 中醫話我脾弱所以引致水腫, 煲咗幾次藥而家消晒啦! 不過啲心、肝、脾、肺、腎..重要慢慢拾返好啊! 多謝你嘅慰問呀! 我會繼續努力啊!

    回覆刪除
  7. Are u OK after today's treatment?
    [版主回覆05/12/2010 11:13:00]我OK啊! 個過程只係瞓喺部放射機下比啲綠色嘅光射向做過手術嘅地方, 所以一啲都唔辛苦。 治療師話頭嗰個幾兩個星期應該唔會有啲咩特別唔舒服, 兩個星期後先會開始紅腫。

    回覆刪除
  8. 暑假就到,預備心情享受妳的夏日陽光與海灘吧!
    [版主回覆05/12/2010 11:17:00]係呀! 諗吓都好開心啊! 我一定要去海灘暢泳呀! 不過到時啲頭髮應該重未出晒嚟啊!  如果你喺沙灘見到一個光頭又用烏龜式喺海中慢速爬爬吓嗰個就係我喇!

    回覆刪除
  9. Good.. : )
    係時候開始計劃下去邊度旅行...
    pui
     
    [版主回覆05/12/2010 12:23:00]! 最知我心都莫過於你啊! 心中已經有幾個方案啦!

    回覆刪除
  10. 電療開始啦,即是好快好快結束啦!好羨慕啊!我白血球不合格,打唔到針啊!
    [版主回覆05/12/2010 19:25:00]唔使羨慕喎! 你都會有哩一日啊! 今次打唔到針唔緊要啦! 我之前喺第二、三針都係要delay一個星期先打到咖! 唔好氣餒, 要繼續努力食嘢同飲奶粉呀! 加埋做吓運動會好啲咖! 大家一齊加油、努力啊!

    回覆刪除