2010年10月29日 星期五

又出發啊!順德盤龍峽

啱啱噚日喺台中返嚟,啲嘢都未拾好,聽朝又出發去盤龍峽玩兩日啊!哩次係公司搞嘅旅行,早在個多月前已經報名,開頭都冇諗過搞到咁緊密咖!當時仍未決定去台中,只係因為公司有津貼,只須六百多元已經包括所有費用,所以覺得好抵玩咪報名囉!

聽日都應該會好天,不過希望唔好咁凍啦!

我諗見到薰衣草嘅機會都不大啊!




9 則留言:

  1. Shirley :            嘩 ~ 利害 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/30/2010 05:20:00]客氣 ~ 客氣!!

    回覆刪除
  2. 緊接嘅行程係咪好正呢 ~ 哈哈 !   祝一齊順利愉快 !!
    [版主回覆10/30/2010 05:20:00]今次旅程係坐船, 如果好似你咁兩程都係飛機就重正啊!

    回覆刪除
  3. 冬天無薰衣草架 !!
    [版主回覆11/01/2010 10:51:00]我知無呀! 不過比想像中荒蕪啊! 但叫做去見識吓囉!

    回覆刪除
  4. 咁好?! 我都想去呢度啊
    [版主回覆11/01/2010 10:54:00]要去就快啲去, 因為啲酒店設施都好似開始......!! 而且要夏天去會靚啲啊!

    回覆刪除
  5. 旅行能讓人充電,相信兩個旅程後,妳必會電力充足~
    [版主回覆11/01/2010 10:56:00]! 人哋就充電, 我就係耗電, 我去親旅行返嚟都會好攰, 要瞓返幾日先得啊!

    回覆刪除
  6. 嘩!馬不停蹄0甘,好厲害啊,體力這麼驚人,不過享受完旅遊之樂後,記得上網與我們分享個中樂趣呀!
    [版主回覆11/01/2010 10:57:00]都係跟團, 所以都唔算厲害啊!
    我拾好啲嘢同拾好啲相就會同大家分享吓, 遲啲希望小子比個面過嚟行返轉呀!

    回覆刪除
  7. 真係節目豐富,
    [版主回覆11/01/2010 10:58:00]!!

    回覆刪除
  8. 我早兩年都有去過盤龍峽﹐當時四月份﹐其實好多都唔係薰衣草嚟架﹐係鼠尾草﹐但個樣好似薰衣草囉﹐不過影相出嚟都唔錯嘅。
    [版主回覆11/02/2010 17:38:00]我今次去連鼠尾草都冇啊! 不過我都遇咗咖啦! 哩個時間咩花都唔係季節啦! 不過叫做去見識吓囉!

    回覆刪除