2010年10月18日 星期一

切燒豬呀!

今日公司為咗慶祝新老闆上任,所以訂咗隻燒豬返嚟切,除咗有燒豬,重有燒鴨同雞添呀!雖然我唔食得,但見大家食得咁開心,我都覺得好高興呀!


好大隻豬豬呀!




師傳斬得幾落力!



12 則留言:

  1. 燒鴨病後我都唔敢食,
    雞和燒肉都有偷食過,由其是燒肉,yummy.
    [版主回覆10/19/2010 07:23:00]我都有食一、兩嚿燒肉呀!因為同事話其他嘢可以唔食, 但燒肉一定要食, 攞個意頭喎! 重有豬脷同蘋果添呀! 大吉大利....平平安安啊!

    回覆刪除
  2. 加多個飯 你公司真係可以開埋做燒蠟鋪喎  斬 20肥差 先黎啦~~哈哈
    [版主回覆10/19/2010 07:27:00]! 似呀...似呀! 噚日Pantry真係好似燒蠟鋪, 師傅斬追一粒鐘呀!

    回覆刪除
  3. Shirley :           Wow ~  咁大隻燒豬 , 等我食埋你果份啦 .    好熱鬧既呢 ~
    見到你老闆既話 , 同我講聲多謝 .   
    Bye Bye !
    [版主回覆10/19/2010 07:29:00]我都有食一、兩嚿燒肉, 啲意頭嘢同事話一定要食, 啲皮好鬼脆, 但雞、鴨就真係唔敢食啊! 不過真係睇到流晒口水呀!

    回覆刪除
  4. 懷念的美味 (以前不覺得美味) =.=!
    [版主回覆10/19/2010 20:35:00]好多嘢都係失去咗先知係好嘢啊!

    回覆刪除
  5. 乜西醫都要戒口?唔明!
    [版主回覆10/19/2010 20:39:00]西醫一定話咩都食得, 要戒口係中醫話咖! 既然睇得佢就要跟佢嘅做法囉! 不過燒肉我都可以食少少, 而且同事話哩啲係意頭嘢, 唔多唔少都要食啲啊! 脆卜卜真係好好味呀!  

    回覆刪除
  6. 小子就是看完妳篇網誌即刻在午飯時叫了碗燒肉飯說食,但燒肉不夠妳的脆勒!
    白切雞應該可以食掛?但有感冒就不要食了!鵝和鴨就避之為妙,這是小子的看法。
    [版主回覆10/19/2010 21:16:00]! 估唔到真係咁吸引, 感染到你添!!
    因為雞通常都係打針, 而打嘅雌激數係對乳腺管癌細胞增長, 所以都係少食為妙啊! 有啲人話可以食雞胸, 但自己都係有啲陰影, 或者過晒康復期(五年)之後會食返啊! 不過都好多謝小子嘅意見啊!

    回覆刪除
  7. 我都好耐無食燒味了~
    [版主回覆10/21/2010 06:39:00]間唔中食少少應該都冇咩問題卦!

    回覆刪除
  8. 嘩!好大隻燒豬!
    [版主回覆10/21/2010 06:40:00]係呀! 除咗燒豬, 重有成十隻雞同鴨, 百幾人都食唔晒呀!

    回覆刪除
  9. .....您公司都幾多人,咁大隻豬
     
     
     
     
    [版主回覆10/21/2010 06:43:00]我哋部門有九十幾人, 再加埋啲老闆都一啲某啲部門嘅同事, 一共百幾人食哩隻豬呀! 因為重有成十隻雞、鴨同到會, 所以雖然人多, 但都食唔晒隻豬呀!

    回覆刪除
  10. Shirley,
    要戒口真係好唔容易!
    最近我都忍唔住,結果食了紅豆雪糕同埋綠茶雞蛋仔哩!
    [版主回覆10/21/2010 19:26:00]我有時都會偷吓食咖! 面對鐘意食嘅嘢真係好難忍, 尤其啱啱完晒療程嗰一下, 真係好多嘢都想食呀! 我當時都有食雪糕同飲凍嘢,  不過適可而止囉!

    回覆刪除
  11. Shirley, 我一路都介口唔敢食雞, 燒烤食物, 乜雪糕都唔食得咩? 咁咖啡呢? 蛋糕呢? 多士呢? 我好似乜都冇得食ge! 我已經輕咗喇~ 得43kg, 打化療時有47kg, 可能化療時個人攰所以瞓多d~ 依家瞓得一般, 食都唔太好!
    你好叻呀!
    [版主回覆10/23/2010 08:26:00]其實啲生冷嘢我哋都唔應該食咁多, 至於要戒係因為我食緊中藥, 醫生要我戒, 啲凍嘢會對我啲脾、胃唔係咁好, 所以佢話最好就唔食, 但我都有時食少少頂吓引囉! 好似雪糕咁, 我會久唔久食一湯匙咁囉! 嘜都話唔食得真係好鬼冇引咖! 但好似你咁話, 雞、鵝、鴨哩啲就真係掂都唔敢掂呀! 你有冇飲奶粉呀! 我化療嗰陣都係唔係咁食得, 但keep住飲奶粉, 體重由49kg升到打完化療時53kg, 而家可能我有做啲運動, 所以又由53kg下降返49kg囉! 如果你唔鐘意食奶粉, 你煲粥食吖, 醫生話粥係比較易吸收咖! 唔想食都要盡量食, 唔好令自己太虛弱呀! 其實我覺得你重咖啦! 你嘅療程比我復雜同耐, 你嘅毅力同勇氣比我多好多呀! 你繼續努力呀! 好期待你講「我做返個正常人嗱!」 天氣開始轉涼, 著多件衫唔好冷親呀!

    回覆刪除