2012年12月29日 星期六

Day 1.2 新加坡三天四人行

Day 1.2 : 老巴刹  →   武吉市 →  Lavender


離開魚美獅公園後,我哋就沿住Fullerton Hotel 行返去Raffles Place車站,再向老巴刹方向前進,原本真係諗住龜速行過去,但行到一半,天色開始變黑,重不時聽到隆隆聲嘅雷响,所以都係加速腳步為妙,最後雙腳剛踏入老巴刹,大雨就從天而降,真好彩啊!





由於落雨關係,露天攤檔全部無開,我哋唯有喺市場內搵位坐底。
一坐底,已經有好多人攞住啲menu嚟爭生意。

我哋揀咗串燒、燒魔鬼魚、炒貴习同一碟炒菜。價錢唔平,但味道一般。

沙爹串燒三十條(牛、雞、蝦各十條)  SGD36.00  燒到好黑呀!不過啲肉都重好淋。




燒魔鬼魚 SGD12.00  好似燒得唔係好夠火喉



 


炒貴习SGD10.00  哩個味道唔錯




 炒菜 SGD8.00  非常的式呀!


 

原本諗住食飽就行去隔離克拉碼頭影吓夜景,但場雨雖然細咗,但仍然不停咁落,所以最後決定改去武吉士(Bugis)行一陣。


唔知點解今次影啲相成日都手陣,搞到啲相好矇呀!


.




其實我覺得哩到好似香港嘅女人街咁無咩特別,不過B女同老豆未嚟過,都係要帶吓佢哋嚟啊!





哩到啲磁石貼好多款咖!比起魚美獅旁嘅手信店平好多!B女都買咗個呀!





係咁意用半個鐘行咗一個圈,老豆個樣都已經非常倦,於是決定打道回府啊!
經過Bugis Junction裡面有間舖頭賣嘟嘟糕,緊係買咗件做宵夜啦!

返到酒店樓下,哩間好出名嘅豆漿店都未收舖,又幫襯買咗杯豆漿




食完宵夜後,沖個涼就去瞓啦!

 



Day 2.1 新加坡三天四人行




3 則留言:

  1. D 野食都幾貴咁喎
    [版主回覆01/06/2013 12:26:18]貴呀! 鬼叫啲港幣唔值錢咩! 而家香港人去邊都咁貴呀!

    回覆刪除
  2. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2013年1月16日 下午6:57

    宜家一出門去邊度都好貴0.0
    [版主回覆01/16/2013 21:05:49]係呀! 鬼叫我哋啲港幣唔值錢咩! 無計!

    回覆刪除
  3. ~~ DoNaLd & IrIs 愛閒遊 ~~2013年1月16日 下午6:59

    好喜歡儲磁石貼既我, 見到你張相好吸引哦 ~~@@
    上次09年去singapore都冇咩比我choice, 估不到3,4年後出左咁多款=.=
    [版主回覆01/16/2013 21:08:03]我都有儲磁石貼咖! 09年都去過一次SG, 嗰陣搵咗好耐先買咗一個勉強OK嘅磁石貼, 但今次真係靚咗好多呀! 所以我入咗兩個呀!

    回覆刪除