2012年12月30日 星期日

Day 2.1 新加坡三天四人行


Day 2.1: Lavender   Botanic Garden (National Orchid Garden胡姬花園

哩日係成個行程嘅重點。因為B女係一個花痴,佢好耐之前已經同我講新加坡有個蘭花園,所以今次就還佢心願吧!

由於酒店無包早餐,所以先到酒店旁嘅食街,求其搵間食店食個早餐先。

哩到啲早餐一啲都唔平,尤魚花生粥 - SGD3.50;肉碎粥 - SGD3.00。








叻沙 - SGD4.80


魚蛋油麵 - SGD4.80 (超難食)






如果只係我同大笨蛋就一定買個麵包就算數,咁嘅早餐就食咗百幾蚊港幣,真係好貴呀!

食飽後就搭MRT出發。 由Lavender 坐East West Line (綠色線)至Buona Vista (EW21/CC22) 轉Circle Line 便可直達Botanic Gardens。
全程大槪半個鐘,都幾方便啊!


Botanic Garden嘅入口就喺MRT站旁邊,非常方便。










雖然公園入口近在咫尺,但新家坡國家公園嘅範圍係好大,所以由公園入口行去胡姬花園係有一大段路,以B女同埋老豆嘅龜速,足足行咗九個字先行到胡姬花園嘅入口啊!


當日嘅太陽非常猛烈,氣溫都幾高,所以連我哋行起上嚟都有啲吃力呀!












公園內一對銅公仔,見到佢哋代表就快到目的地啦!





終於到啦!門口啲蘭花真係好靚呀!



成個公園淨係哩個花園要比入場費。


大人一位SGD5.00,六十歲以上就SGD1.00。



入場啦!嚟緊嘅全部都係花,無興趣可以跳過啊!



好靚嘅蘭花呀!




































啲花個感覺好新鮮呀!


















哩個品種喺京都植物園見過啦!




























 











 

 

Day 2.2 新加坡三天四人行







2 則留言: