2013年10月22日 星期二

Day 3 @ 滯留高雄

2013年9月22日

哩朝一早起身睇吓窗出面咩環境先!


風已經無前一日咁大,不過浪就大咗好多啊!


見前一日好多人同一時間食早餐做成少少混亂,所以哩朝早少少落去餐廳食早餐。

 七點幾落到去,果然無咩人,鐘意坐邊都得呀!




食完早餐後返上房拾整嘢到大堂集合,公司搞手話我哋知佢哋已經通知晒人事部同各部門亞頭我哋聽日返唔到工,至於扣唔扣返大假就返到去先再開會決定(到而家都未公佈,不過聽聞傾向唔會扣返我哋假),但當然家屬、朋友就要自己打返自己公司處理啦!

九點半準時開車離開返高雄,我之前都一直擔心路面嘅情況,好彩雖然大部路沿海邊但都無出現水浸或道路受損,行咗大半個鐘,司機比我哋落車去去洗手間,其實只係半個鐘未有哩個需要,所以大家都走晒去岸邊睇浪。


跟住坐多個半鐘就返到高雄。哩日第一個行程係去維格買手信,哩個原本係我哋臨離開前嘅一個項目呀!

買完手信又去食飯,食飽之後就去夢時代



哩個係我哋原本旅程最後一個項目,跟住就出機場,所以時間唔多,不過而家真係大把時間,比三個鐘我哋,Shopping 唔係我強項,三個鐘都唔知行去邊好!

行咗一陣地庫嘅超市同三樓嘅誠品睇咗一陣書,就無咩好做,好彩商場內有WIFI,原來我哋前一日失去聯絡真係嚇親好多人,一輪報平安之後,得知香港將會喺黃昏時份掛八號風球,比我哋預期早咗!當然諗可能只可以掛到聽日嘅中午咋!咁我哋咪有半日「曠工」。

又到集合時間,大家上返車出發去食晚飯,導遊話如果平常嘅團遇到哩種打風滯留嘅情況,一般哩晚嘅唔會再幫大家安排晚飯,但哩次喺包團同埋我哋公司要求,所以哩晚亦幫我哋訂咗喺酒店裡面食晚飯,同時佢通知我哋聽日返香港160張登機証亦已經攞到手,所以我哋今晚同聽日都可以放心咁去玩,唔使擔心返唔到香港喎!

聽咗哩個消息,大家都好似鬆口氣,而且見到各領隊同導遊前兩日實在為咗幫我哋安排各樣事項而忙到頭昏腦漲,哩刻大家心情都好興奮,而且哩晚嘅餸菜亦係咁多餐哩面最豐富同好味,又咁啱哩到大堂有個舞台,於是大家都好高興咁上去影合同祝酒,哩個場面好似去咗飲咁呀!

食飽飯就去行六甲夜市,哩個夜市比起墾丁大街差好遠,哩到多嘢食好多,只不過之前食得太飽,食唔落。






幫襯咗一杯好出名嘅鄭老牌苦瓜汁,幾好飲喎!另外佢嘅木八瓜奶都好出名咖!當晚好多強國人都喺到爭先搶購呀!





因為我哋臨時滯留高雄,旅遊公司霎時間無可能搵到一間酒店可以同時容納百六人,所以要分開咗四間酒店入住,我哋被分配咗去華皇酒店,地點同酒店設備都唔錯,唔單只大堂有WIFI,連每間房都有,比起前兩晚嘅六褔莊真係無得比呀!




由晚飯開始,無論食、住同節目都比原定行程精彩,哩半日同聽日額外旅程先係我哋今次行程重點呀!

....續 4.1@三天變四天高雄、墾丁追風遊

11 則留言:

  1. 哈哈. . . 扣唔扣返大假就返到去先再開會決定 ~ 比我殺咗個人事部經理都似 ;P 家屬、朋友嗰D 先至無仇報呀 . . 打風真系呢. . . /TT\ 算啦, 平安回港, 又叫攸玩多半日. . . .

    回覆刪除
  2. Hello !
    Shirley姐 , 生日快樂 , 祝你身體健康 ,
    青春常駐 , 萬事勝意 . (農曆年?)
    總之就開開心心啦 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀!Man Wai好啱聽我照單全收呀!

      刪除
    2. 點解唔見左你張相 ?
      得番個 "不准駛入" 牌嚮度 .

      刪除
    3. 係喎!你唔講都留意唔到添!等我研究吓先!

      刪除
  3. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除
  4. 祝聖誕快樂 & 新年進步 . ^_^ !!

    回覆刪除
  5. Hello ! Shirley姐 , 踏入2014 , 祝你身體健康 ,
    如意吉祥 , 花開富貴 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!大家咁話,萬事如意,坐飛機如坐港鐵!
      而家好懶,希望2014搞好我個blog,多啲哩搵你哋呀!

      刪除
  6. 新年快樂,身體健康,去多D旅遊。

    回覆刪除