2014年3月23日 星期日

計劃中(1)_2014白濱、和歌山、有馬溫泉遊

又係一年一度計劃旅行嘅時間,原本諗住今年沖出亞洲,同朋友一起去意大利,但大家夾不到假期,搞手因工作關係一定要由月尾至月頭出發,而我又因工作關係,月頭一定不能放假。所以最後唯有由我放棄,意大利之行泡湯了。

但假期已經定咗,緊係要搵地方去啦!去邊....二話不說當然係日本啦! 咁日本邊到呢?
之前一直都好想去和歌山、白濱,無咩特別行程,去浸吓溫泉放鬆一吓,如果跟團的話,哩個行程通常都只有半天至一天,但我就係諗放鬆放鬆,所以會喺嗰到待三日。


地方定好,到出同行成員嘞!
既然行程唔趕(上年立山要趕巴士、趕火車,趕趕趕),又唔會行好多路(上年喺黑部水壩行二百幾級樓梯),當然好啱帶埋B女(我媽媽)同行,但除咗B女,又覺得B女家姐(即我姨媽)都可以喎!由於佢對腳不能行遠路,所以多次旅程都不感跟她同行,今次特別編排悠閒行程,我諗佢都應該無問題,另再加B女細妹(即我亞姨)又咁啱剛好退休唔使做,咁就不如一次過同佢三姊妹一齊出發,搞搞吓變咗「花樣姐姐」香港版。

咁重大責任不能只靠我一個,我細妹大笨蛋當然會一齊去,除此之外更誘惑姨媽嘅女(即我表妹)一起同行。

就係咁六人白濱、和歌山、有馬溫泉之旅就此成行。

計劃行程:
第一天:香港 --> 関西空港 -->白濱 (三段壁、白良濱、足湯橫丁、圓月島)
第二天::白濱 (千疉敷、ToreTore市場)
第三天:白濱-->和歌山 (黑潮市場)
第四天:和歌山 (和歌山城) --> 難波
第五天:難波 --> 神戶三宮 (食牛) --> 有馬溫泉
第六天:有馬溫泉 --> 神戶 --> 心齋橋
第七天:心齋橋-->鶴見綠地花博紀念公園及溫室 --> 心齋橋、道頓堀
第八天:黑門市場、千日前--> 関西空港 --> 香港

其實下半段行程同前年京阪行程差唔多一樣,所以今次喺編排行程上比較輕鬆,而交通安排亦無上年中部北陸咁復複雜。

今次會買兩個Pass
1. Kansai West Wide Pass四天劵:7,200円
2. 明光巴士兩天劵:1,400円

機票、酒店都落實好,而家只係等五月中出發,希望一切可以順順利利吧!






17 則留言:

  1. Hello ! 見到你編排行程 , 我都好有 Feel . ^^
    呢個關西地帶我都未去過 , 他日參觀你既網誌 ,
    就當自己遊覽過 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,三大三小美人團 ^。^ 讚!

      刪除
    2. 由関西出發好多地方玩,有排都玩唔哂呢。

      刪除
    3. 係呀! 真係去極都去唔完啊! 未去過想去, 去過好玩又想再去,哈...哈!!

      刪除
  2. Hi Shirley,

    I saw a BLOG who goes to Toretore Village, quite funny.
    http://seemeflyseemesmile.blogspot.hk/2013/11/day-11-2-nov-2013.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 哩到我之前睇資料都睇過,但今次唔會過去啊!悠閒啲,唔想幾位老人家辛苦,我住返你上次嗰兩間呀!

      刪除
  3. 我同你一樣,今年個意大利plan又係泡湯
    你幾時出發呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱呀!我18/5出發啊!

      刪除
    2. 白濱果兩間?
      I assume you go there during easter holiday...hehe

      刪除
    3. 係呀!武藏同海舟。
      復活節又貴又多人,唔啱我:)

      刪除
    4. 武藏 is an old japanese style onsen, near engetsu-to
      海舟 is a quiet and nice place, near 千疉敷, so relax..

      刪除
  4. conysan:咁大家都玩得開心啲iris:我睇咗四、五間,最後都係鐘意你住哩兩間啊!

    回覆刪除
  5. 好多人都係5 6月咁上下外遊,我都唔執輸。

    回覆刪除