2014年10月5日 星期日

白濱、和歌山、有馬溫泉八天遊

交通篇
預計行程 1 ~ 4日
預計行程 5 ~ 8日
預約貴志川士多啤利園

Day 1.1:香港→白濱
Day 1.2:前往三段壁
Day 1.3:三段壁
Day 1.4:白浪浜、円月島黃昏
Day 2.1:白良浜海灘、千疊敷
Day 2.2:とれとれ市場
Day 2.3:崎の湯
Day 2.4:晚餐@浜千鳥の湯 海舟
Day 3.1:白濱→和歌山
Day 3.2:和歌山城
Day 3.3 :小玉列車 (by Elise Hon)
Day 3.4 :晚餐@和歌山
Day 4.1 :貴志川観光いちご狩り園
Day 4.2 :貴志駅/和歌山往難波
Day 5.1 難波 →三宮→有馬溫泉
Day 5.2 晚飯@有馬ロイヤルホテル
Day 6:有馬溫泉→心齋橋
Day 7.1:鶴見綠地公園、溫室(上)
Day 7.2 :鶴見綠地公園、溫室 (下) → 心斎橋
Day 8:黑門市場、関西空港

酒店
Day 1:南紀白浜温泉 旅館むさし (武藏)
Day 2:浜千鳥の湯 海舟
Day 3:天然温泉 紀州の湯 ドーミーインPREMIUM和歌山
Day 4:なんばオリエンタルホテル
Day 5:有馬ロイヤルホテル
Day 6 - 7:ホテル日航大阪

今次哩個白濱、和歌山、有馬、大阪八天行絶對係我去遊日本經歷裡面行程最少但花嘅精神最多嘅一次,疲倦程度亦係咁多次旅程最最最攰嘅一次啊!

之前提及過今次旅程我係同三位退休靚太媽咪出發,所以出發前真的做咗好多準備,每個地方嘅路先上google map行一次,要將行錯路嘅機會減到最低,甚至乎每個車站嘅電梯位都搵埋出嚟,以為已經盡善盡美,但最終都係未能滿足各人所需,亦有不快事件發生,不過講到尾大家都係一家人,而我自己亦盡咗自己嘅能力,亦還咗我多年嘅心願同三寶自遊行,所以我都當今次嘅旅程係完滿結束啊!

圓月島日景

圓月島黃昏

圓月島前嘅足湯,浸住腳睇黃昏。

三段壁


望住無盡嘅大海浸返個足湯,正!

三段壁洞窟,但當日唔大浪,睇唔到波濤洶湧嘅海浪

白浪濱海水浴場

千疊敷


とれとれ市場

買海鮮BBQ

好回味呀!

崎の湯

和歌山城

和歌山市,全個旅程唯一一次下雨的晚上

往貴志主題電車 - 玩具電車


小玉電車

貴志車駅


貴志川士多啤利園


有馬溫泉


鶴見綠地花博溫室花園

鶴見綠地花博公園

心齋橋


17 則留言:

  1. 嗯,好好景噃!讚!
    跟團嘅一定理解搞嘅用心,意見總會有。不過,能夠同家人一起外遊,絕對系福氣;攰咗D都值得啦 ^.^ 羨慕中。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程嘅天氣真係我去咁多次旅行最好嘅一次, 日日都藍天白雲, 所以影啲相都醒神啲啊!
      小肥講得啱, 可以同佢哋三寶同行都算係我嘅褔氣, 所以總括嚟講都係開心啊!

      刪除
  2. welcome back! 餐海鮮好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 啲海鮮真係好正, 嗰餐六個人都係食咗六百幾蚊咋! 好回味呀!

      刪除
  3. 好好玩喎。

    每個地方嘅路先上google map行一次。<- 呢樣我都經常做。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..哈!! 我啲亞姨、姨媽唔知就成日話點解啲咁嘅路你都識行, 好似成日嚟好熟咁喎! 其實我喺google map行咗N次呀! :D

      刪除
  4. 回覆
    1. 同你嗰啲重差好遠, 而且你好勤力呀! 個遊記已經開始咗, 我啱啱先搞掂篇交通篇, 真係有排都未入到正題呀! :D

      刪除
  5. hi~~
    想問下你圓月島前嘅足湯係邊個巴士站落車呀??
    thanks^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係白濱巴士中心(白浜バスセンター), 即係武藏酒店對面落車行返過去囉!

      刪除
  6. 唔該哂你~覆得好快,我等緊睇你遊記呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,遊記……真係要等吓先,未得閒同未有mood寫呀!:D

      刪除
  7. Shirley你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  8. Shirley : Hello ! 您好 , 話咁快又一年 , 祝你生日快樂 , 身體健康 , 青春常駐 .
    去多D旅行 , 玩得開開心心 . ^_^ !!
    P.S. : 雖然遲左小小 , 不過有心唔怕遲 . XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Wai, 我都係啱啱去大陸玩完返嚟, 多謝你嘅祝福, 承你貴言啊!

      刪除