2014年10月5日 星期日

Day 7.1 @ 鶴見綠地公園、溫室 (上)

2014年5月24日 晴天
09:54~10:15 | [普通]大阪市営長堀鶴見緑地線 門真南方面(下り) 心斎橋 → 鶴見緑地
14:35~14:56 | [普通]大阪市営長堀鶴見緑地線 大正方面(上り) 鶴見緑地 → 心斎橋
16:04~16:06 |  [普通]大阪市営御堂筋線  なかもず方面(下り)  心斎橋 → なんば
17:30~17:31 |  [普通]大阪市営御堂筋線  江坂方面(上り) なんば → 心斎橋
(交通收費及詳細資料請往交通篇)
酒店:ホテル日航大阪

哩日原定計劃係去富田林市農業公園サバーファーム,因為驚貴志川士多啤利園預約失敗的話,富田林農業公園都係摘士多啤利,不過哩個公園比較遠,要星期六、日先會有巴士前往,哩日係星期六都估計會人多,而且我喺貴志川已經滿足咗摘士多啤利嘅心願,所以最後改返去鶴見緑地公園,即係我最初步計劃時嘅行程。

食咗早餐坐地鉄前往鶴見緑地,心齋橋坐長堀鶴見緑地線唔使轉車可以直達。



幾個字就到咗鶴見緑地駅。

當日太陽好猛烈啊!

鶴見綠地公園 (文章來自:OSAKA-INFO 大阪観光情報)
1990年在鶴見綠地曾舉辦過`90國際花與綠博覽會。博覽會之後,這個地方便成了一年四季鮮花盛開的紀念公園。該綠地佔地126公頃,擁有一個巨大的水池。風車是公園的象徵,生長在山坡上的鬱金香、鼠尾草、大波斯菊還有其他各類花卉一年四季綻放著。綠地以草坪、農田以及森林和水池為特色。這兒還有一個玫瑰園,裏面有2600株、近450個品種的玫瑰。在日式庭園內有一個茶道館,而在國際庭院中則彙集了世界各國具有特色的模擬庭院。



公園面積好大,由車駅行到公園門口都要幾個字,嚟到門口我真係有啲擔心三寶其實行唔行得到咁大個公園呢?!

入咗公園門口有個大大嘅噴水池

好靚嘅花圃當然唔少得啦!


正發愁向邊個方向行先可以行少啲路呢?突然喺噴水池旁見到輛高爾夫球車停咗喺到等人上車。車下面寫住高齡者、傷殘者優先。嗱嗱聲走埋去問吓司機係咪可以坐住佢遊公園一圈。
佢開頭以為我想坐,應該話只係比年長嘅人坐,我再發揮我嘅身體語言,指手畫腳後司機話係可以半個鐘就遊公園一周。

正!二話不說就將三寶送上車,叫佢哋遊完一周後喺原位等我同大笨蛋。佢三個見到有車坐唔使行都不知幾高興呀!

其實我都蠢咗,應該叫佢哋係尾二駅溫室前落車等我哋,咁佢哋就唔使行返轉頭啊!

佢哋車開後,我同大笨蛋就徒步行公園。

先嚟到一個庭園






跟住要上斜,慶幸三寶有車坐,咁行法,姨媽一定行唔到囉!

有幾個伯伯喺到寫生呀!

畫得幾靚呀!

行咗半個鐘,終於上到去風車區,原本以為見到滿山鬱金香,但哩期唔係鬱金香囉!同埋個花園無我想像中咁大。不過都好靚。

實在太熱啦!要食杯雪糕降降溫先!

然後開始落返山,見到有啲田比供人種田體驗。
 


足足行咗一個鐘先返到噴水池同三寶會合,然後就行過去溫室,途經觀光塔。要買票先可以上去睇。

行咗兩個字到就到達咗溫室啦!

入場票以花做主題,張張都唔同咖!

入去啦!

館內有啲Locker提供,100円一個。可以放底晒身上負擔慢慢行。

我出嚟攞返嘢先發覺原來哩100円係會退返咖。真係幾好啊!

跟住落嚟就係花、花、花。

熱帶植物


啲仙人掌顏色幾靚。



好大個仙人掌啊!
  



啲蘭花好靚啊!




 


  





..... 續  Day 7.2 @ 鶴見綠地公園、溫室 (下) → 心斎橋

沒有留言:

張貼留言