2014年8月16日 星期六

Day 2.2@とれとれ市場

Day 2.2@とれとれ市場

2014年5月19日 晴天

10:35~10:42 | 白浜バスセンター → 草原の湯

12:26~12:51 | 千疊口 → とれとれ市場前

15:18~15:33 | とれとれ市場前→ 草原の湯

(交通收費及詳細資料請往交通篇)

酒店:南浜千鳥の湯 海舟


行完手信店,抖咗陣就坐車去とれとれ
去到市場都成十二點幾,所以先去買餸BBQ先。





 

啲海鮮好吸引,又抵又新鮮,買嘅時候話比店員知係BBQ定係刺身,咁佢哋就會處理。





一盤魚都係1280円,真係好抵食啊!大條做刺身,細嗰幾條BBQ,大槪半個鐘後可以返到舖頭攞返處理好嘅食材。

 再買啲小食

三寶要有飯落肚先得,所以去熟食區買碗豬扒飯。哩到超多人,要排長龍。



BBQ場就喺市場外面,入場費係600円一個人,費用包括開爐、燒烤工具、紙碟、筷子、調味料(糖、鹽、七味粉),至於飲品就要另外買,佢亦有規定不能帶外來飲品。 哩餐全部材料連埋BBQ入場費都係9,180円六個人。即係HKD700,超抵呀!

一切準備就緒,可以開動啦!


幾大條魚,正!
 
真係好正!帶子、蝦刺身同燒大蛤都好鮮甜同好爽。 啲魚都好好味啊!

燒魚、扇貝


  
帶子、象拔蚌、蝦刺身

哩條大魚做刺身好正呀!啲魚肉真係好鮮甜呀!




食飽飽之後就可以行市場,市場內每日特定時間都有劏吞拿魚表演,我同大笨蛋喺沖繩睇過,而其他團友就比場內嘅琳琅滿目貨品吸引而放棄睇人劏魚。



紀洲盛產嘅梅子非常出名,場內供遊人試食嘅梅子品種有百多種,如果要每種都試齊真係要預返啲時間呀! 好彩我唔好梅子,可以慳返唔少呀!


哩條士多啤利雪條都好人氣咖!只有哩個魚市場有售,佢確實比普通嘅士多啤利雪條味濃。正!

 紀洲除咗梅子出名,柑都好出名,所以買咗啲返酒店食。





沒有留言:

張貼留言