2015年5月2日 星期六

Day 6.1 @ 上野恩賜公園

2015年3月19日 / 星期四 (第六天)
09:51~11:06 | (北陸新幹線) あさま612号 | 軽井沢 → 上野 (指定席) 5,900円
12:33~12:46 | JR 山手線(外回り) | 上野 → 浜松町 170円
13:02~13:08 | JR 山手線(内回り) | 浜松町  → 有楽町 140円
17:08~17:19 | JR 山手線(内回り) | 新橋 → 上野 160円

(交通收費及詳細資料請往實際交通篇)
酒店:上野ホテル丸谷

由於哩間酒店無溫湶浸,朝早又無行程,所以瞓到七點幾先起身梳洗,八點到樓下餐廳食早餐。

我哋係第一組人到餐廳,揀好位就攞嘢食先!(自助早餐)


有我最鐘意食嘅海藻,真係好好味啊!

食飽飽就返上房執好行李準備離開,收返好我啲桔桔先。
話說第一日喺下北沢嘅市場買咗一包柑桔,好好味,連啲皮都係甜咖!所以我好想帶返香港比B女媽咪試吓,不過因為驚會焗壞佢哋,所以我日日都帶住喺身(裝入背囊),每晚都攞佢出嚟抖氣。

原本諗住哩一朝早行完Outlet先返出去,所以預訂咗下午1:17開出嘅列車。

不過因為行程提早完成,而家可以早啲返出去東京,上網查過列車時間後就攞齊嘢Check Out,跟住都JR車駅換車票,將原本嘅改為9:51開出嘅列車。

去到月台等咗一陣列車就駛到。


哩啲新幹線列車通常都有义電設備,正!

十一點幾就返到上野,因為上野酒店要三點先可以Check in,所以都無謂嘥時間走嚟走去,先去車駅Locker放底行李先。

跟住就去上野恩賜公園,因為前幾日去過見到有櫻花,而家有時間就可以過去睇睇。

最搶眼係公園門口幾棵滿開嘅櫻花樹

樹下圍咗好多人喺到同佢留影,不過當日天色昏暗,所以影出嚟嘅相有啲失色呀!

近近遠遠影咗好多相,出發前無預期見到櫻花。而家意外地見到,雖然得幾棵但都已經好開心啊!






再向公園內行,有一排鳥居。


再向前行就係東照宮。


啲洋水仙好靚啊!







離開咗東照宮就見到有個小小嘅遊樂場


遊樂場場隔離係上野動物園,裡面可以睇大熊貓咖!







2 則留言:

  1. 動物園聽過有彈有讚。你無入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀! 我對動物興趣不大,會郁嘅嘢我嘛嘛哋!如果係植物園我就一定好去。He ~ He !!

      刪除