2015年9月3日 星期四

Day 1.2 @ 大阪海遊館

2015年07月11日 / 星期六 (第一天) 利用OSAKA海遊きっぷ (大阪市內)
07:31~08:09 | 特急ラピートβ22号)| 関西空港 → 難波  1,130円 / 570円
09:11~09:12 | 大阪市営千日前線 | なんば → 日本橋 260円 /130円
09:17~09:27 | 大阪市営堺筋線  | 日本橋 → 天神橋筋六丁目
13:12~13:18 | 大阪市営堺筋線  | 天神橋筋六丁目  → 堺筋本町 280円 / 140円
13:26~13:38 | 大阪市営中央線  | 堺筋本町 → 大阪港
16:11~16:22 | 大阪市営中央線  | 大阪港  → 本町 280円/ 140円
16:27~16:30 | 大阪市営御堂筋線  | 本町 →  なんば
海遊館入場劵 | 大人 2,300円 / 小童 1,200円

(交通收費及詳細資料請往交通篇)

酒店:クロスホテル大阪 (Cross HoteOsaka)

食飽飽之後就坐地鉄前往大阪港,海遊館其實就喺環球影城對面,不過通常都唔會編埋同一日行程,因為環球影城基本上已經用咗一日時間啊!

又係半個鐘就到咗大阪港,出駅後有清楚嘅指示牌指示海遊館方向,不過其實只要向住摩天輪方向就啱啦!

十多分鐘就已經去到天保山商場


海遊館就喺商場隔離,商場內有個Food Court有好多出名嘅食店分店,北極星哩到都有,不過我當然返難波總店啦!就喺我哋住酒店對面街。

到啦...到啦!


因為我哋買咗套票,所以唔使排隊買票,可以直接嘟咭入場就得嘞!

大阪海遊館 (文章來自:日本國家旅遊局)
這裡是世界最大級別的水族館,並以擁有巨大的鯨鯊而聞名於世。
進館後穿過隧道型水槽的“水門”,乘電扶梯而上到達最頂層的“日本森林”,由此順行走螺旋狀坡道而下參觀各個水槽。
水槽各不相同,即可以從水中觀賞、也可以從水上觀賞像飛翔一般游泳的各種各樣魚兒矯捷的身姿。
在水深9m、最大長度34m、水量5400噸的巨型水槽中從容遨遊的鯨鯊,宛若一艘潛水艇。

場內分開好多部份,我覺得而家每個地方嘅水族館都大同小二,而且哩間可能歷史比較悠久,內部有啲舊,同埋水中動物種類比想像中少,可能去過沖繩嘅海遊館,相對哩到就失色咗啲,不過對於小朋友都係一個唔錯嘅地方啊!

感覺佢好舒服咁瞓水呀!

企鵝好得意

哩條魚個樣好古怪

哩條班正呀!

我比較鐘意睇水母哩部份,覺得佢哋型態好靚啊!










小企鵝

未到四點已完成參觀,比預期早,大家都已經無力玩,無力再玩,所以都係時候返酒店抖抖。

五點前返到酒店Check In,大家上到房二話不說,第一時間上床眠眠先,瞓到六點半再出動到Tokyu Hand同藥房掃貨。


買完嘢都成九點,諗住去秋吉食串燒,點知滿座,最後去咗我計劃之一嘅燒肉一丁食和牛。



入門口前先除鞋放入櫃內

門口放住好多和牛



等候一會由工作人員安排入座

店內有中國侍應生,方便點叫。


平時少飲凍飲,不過燒烤要飲返杯凍飲先夠爽呀!

點咗一份牛幾個部份嘅拼盤


牛舌

特上牛XX (唔知牛邊部份)

開動啦!




食得好滿足,埋單8,718円三個人,真係抵食呀!

大家攬住個肚行返去隔離街就可以返到酒店,哩日真係攰,將買咗嘅嘢放晒入衣櫃裡面,然後就沖涼瞓覺,唔搬酒店最大好處係唔使日日執行李呀!

第一日行程就係咁簡單但疲累下結束啊!




2 則留言:

  1. 呢個海遊館都唔算差丫 , 我鍾意 . ^^
    Wow ~ 網燒正呀 , 好羨慕 .
    其實咁樣簡簡單單市內遊都幾好 , 好過我成日走馬看花 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得幾日輕輕鬆鬆咁四圍盪吓都幾寫意,另一種玩法。

      刪除