2015年9月3日 星期四

Day 3.1 @ 環球影城

2015年07月13日 / 星期一 (第三天)
08:59~09:08 | [阪神]なんば線 | 大阪難波 → 西九条  200円 / 100円
09:16~09:21 | [JR]桜島線(ゆめ咲線) | 西九条 → ユニバーサルシティ 180円 / 90円
20:37~20:43 | [JR]桜島線(ゆめ咲線) | ユニバーサルシティ → 西九条 180円 / 90円
20:51~20:59 | [阪神]なんば線 | 西九条 →大阪難波 200円 / 100円

(交通收費及詳細資料請往交通篇)

酒店:クロスホテル大阪 (Cross HoteOsaka)


今日得一個行程 - 環球影城,因為已經買好咗入場劵同Fast Pass (5)包Harry Potter入場,所以唔使一早去樂園門口排隊。照常八點幾出發,不過去到西九条轉車時就發覺車上八成人都係去環球影城。

我跟團去過哩到兩次,自遊行從來無諗過排佢入行程,不過哩次又係嗰句,有小朋友就一定要嚟哩到,而且表妹都未嚟過,咁就一齊嚟玩吓啦!

由難波去環球影城有幾個搭車方法,我揀咗轉車比較少嘅阪神路線

 去到西九条轉車再坐兩個駅就到




一出駅已經人頭湧湧



當日9:30開園,我哋9:20到都差唔多啦!


喺門外影咗一陣相就可以入場,入到去有一隊工作人員幫遊人喺面上畫公仔,當然要比錢啦!2000円可以揀畫冊裡面嘅公仔,朗朗揀咗佢近期最鐘意嘅迷你兵團。


個樂園話大唔大,但要每個角落行晒都幾攰囉!

第一個Game睇咗芝麻街

跟住去玩Spiderman,哩個係我上次嚟排唔到,今次有Fast Pass包哩個遊戲,所以不能錯過。

有Pass感覺真係好爽,睇住隔離條長長嘅龍轉嚟轉去,我哋就通行無阻。

唔使十分鐘已經去到上車位置啦!成個過程都幾刺激,但我自己覺得幾好玩。

遊戲玩完出嚟一定有記念店

 

玩完Sipderman就跟住大白鯊,哩個Game唔算刺激,但朗朗勁驚火,佢食燒牛對住個爐佢都好緊張。



搵咗陣,終於搵到大白鯊地點。

有Pass又係好快就可以上船玩啦!不出所料嗰個爆炸著火位就嚇到朗朗呱呱叫啊!



遊戲完咗喺餐廳抖咗陣食啲嘢先再繼續行。當時士二點幾,Harry Potter兩點入園,個幾鐘去邊,不如去Snoopy Town啦!嗰到啱小朋友之餘可以入去避吓猛烈嘅陽光,真係好似火爐咁曬落嚟,好難頂啊!




裡面有個迷你過山車,好啱朗朗玩,但佢都叫都CCCCCC,我開始擔心佢點玩Harry Potter呢!



其實館內啲公仔好得意,但可能之前大家都太熱,而且好多人,所以都無咩心機影相。




影咗一陣又出去行吓! 哩個Kitty饅頭好靚啊!

路過Kitty Land



 到咗兩點,終於可以入Harry Potter樂園,超多人。





又多人,又熱,對住咁靚嘅影都無晒心機影相。

兩點三可以入去玩遊戲,去到見到龍尾寫住要排四個鐘,真係人都癫,有Pass又係一直向前行,好快就去到Locker區,要將身上所有嘢鎖喺Locker到,包括手機、相機。我帶咗個細細拉錬袋扣住喺個褲袋到,不過玩遊戲時個安全帶(架)係會有少少卡住唔舒服。


鎖好嘢就繼續向上行,所有經過嘅地方都係戲中裡面嘅場境,如果係Harry Potter Fans一定會好開心。可惜我哋三個都唔係。


哩頂帽我都記得,會講哩咖!

個遊戲好刺激,轉到我好頭暈,有啲太驚都無張開眼,不過我覺得最正係頭同尾段模仿主角坐住掃把喺天空同海面上飛,個感覺好正!

出到嚟真係實在太熱,身上兩枝水都飲晒,所以要買枝茶同冰波蘿消暑,但條波蘿太冰,完全食唔到咩味。

 人哋喺Harry Potter裡面停留幾個鐘,我哋連玩連睇半個鐘搞掂返出嚟!首先大家都唔係Harry Potter迷,二係天氣太熱,園內人太多,三係朗朗個心去咗迷你兵團爆谷到,佢好擔心晏咗會買唔到。



4 則留言:

  1. 咁熱真係邊度都唔想行,嘥咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋興趣又唔係太大,叫做見識過啦!

      刪除
  2. 好一個環球影城 , 果然名不虛傳 , 唔錯 .
    大白鯊 , 我鍾意 . ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大白鯊都幾刺激好玩咖!有機會值得去玩一轉啦!

      刪除