2008年8月2日 星期六

巴黎、瑞士之夢想自遊行(第十三天)

09/07/2008(星期三)     琉森(Luzern) → 蘇黎世(Zurich)


今朝一早諗住落廚房煲整早餐食,但原來哩間不單只限煮食時間,如果係煮食時間以外會連廚房都鎖埋冇得用,我唯有用水喉開啲熱水用嚟沖杯奶茶就算嘞!雖然哩到啲水喉水係可以就咁飲,但都係有啲心理陰影所以一直以嚟都係煲水或買水飲,但哩次又費時攞個煲出嚟,於是就飲一次咁多啦!



食咗早餐準時七點半check out然後向蘇黎世出發



B女今朝拖住件行李都走出湖邊想搵鴨仔天鵝食早餐,但係唔知係咪佢哋未瞓醒呢!一隻都冇,咁唯有走啦!今次知訂啦!真係15分鐘去到火車站,好順利咁就上咗火車嘞!我哋今日係搭雙層火車呀!



好快九點已經可以落車啦!



咁我哋就去Information Center查吓明朝如果搭火車去聖莫里茲(St.Moritz)同埋提拉諾(Tirano)時間,因為哩到只係臨時改變行程而去,我完全無資料喺手,所以一定要check清楚啲時間。最後check到由蘇黎世去提拉諾有班快車7:00開要坐五個幾鐘,要訂位,即係好出名嘅貝尼納特快車(Bernina Express),但係明朝班車full晒訂唔到,想再問其他個服務員都唔係好想答,人哋話日內瓦啲人冷莫,我覺得蘇黎世哩到啲人重cool


咁唯有自己check電腦囉!嘩…如果唔搭快車要轉轉車成六個鐘先去到啊!抄晒啲時間今晚返去先再研究。


搵好方向就去Hostel!今次哩間Hostel話只須十分鐘到,但攞住地圖都毫無頭緒,指示又好混亂,搵咗成半個鐘都無辦法搵到,石仔路又好難推件行李,於是我叫B女睇住行李,我同LH去搵。



終於搵到條街但又搵唔到要個號碼,見到個拉圾車嘅工人諗住佢會熟哩頭咪問吓佢啦!但佢都唔係好清楚,睇完一輪叫我等等,跟住有個男人立刻埋嚟問有冇嘢可以幫忙,我咪比個地圖佢睇,點知佢只係恐個頭埋嚟,我先擔高頭望吓佢,原來佢對眼好恐怖嫁!好淺色我可以喺佢等眼到見到自己個樣嫁!我突然諗起迷暈同黨呀…好驚即刻退後,佢即係好鬼秘咁叫NO…NO…!LH後面大叫走啦!但佢係咁抆住我張地圖我真係好驚!我好大力咁攞返張地圖然後退後,佢好沉把聲話 You are so cool…跟住頭先個拉圾車嘅工人間餐廳行返出嚟!個男人先走咋!嚇死我啦!

原來拉圾車嘅工人走入餐廳搵個老闆問,餐廳老闆都走埋出嚟教我哋點行,原來落多兩條街就到啦!



哩間City Backpacker Hotel Biber個入口係喺橫街好隱秘,我諗住叫B女過嚟啦,但LH話入去睇吓咩環境先,唔睇由自可,一睇我就暈啦!四層樓梯,又窄又轉彎好似香港啲舊樓咁呀!點攞三個喼上嚟呀!




返去話比B女聽,佢話少事啦!無問題嘅!去到一個一個喼咁搬,搬到身水身汗先搬晒上去,…真係攞我條命咁濟!


http://hk.myblog.yahoo.com/jw!xKRw0VmBGB4ShQv8ezyHYho1NuoRnw--/article?mid=2676


因為嚟到都好早,Hostel個職員都未走,佢重幫我哋做埋check in比埋房我哋,最後哩兩晚我哋都係住六人房。我哋間房重要上多層呀!



五樓望落街,四圍都係餐廳。



抖陣喺廚房食啲嘢先出去,哩到個廚房重簡陋,連杯都冇,等我要用香檳杯飲熱朱古力。



然後我哋就慢慢咁行返去車站,一嚟真係有啲倦,二嚟睇吓可唔可以發掘吓一條順啲嘅路。



哩啲電車係蘇黎世市內主要交通




今日車站有個市集,不過喺哩到買嘢係貴過超市,同一條腸超市CHF5.00,哩都要CHF6.00。




喺火車上三個人嘆咗兩條腸



我哋坐火車去夏夫郝善(Schaffhausen)然後搭1號巴士去睇萊茵瀑布(Rheinfall)



萊茵瀑布(Rheinfall)


萊茵河發源於瑞士中部,在瑞、奧、德三國邊境形成一個大湖,就是著名的波登湖,在SCHAFFHAUSEN遇上斷層形成的落差,就是萊茵瀑布,萊茵瀑布的落差並不大,約二十公尺左右,萊茵瀑布的美,不在於它的高度,而在於冰冷清澈的水,從高處衝下,激起壯觀白色的水花,形成一個碧綠色的水潭,波光粼粼、片片虹彩映照在瀑布之上,還有一座小小的島嶼在湖水中;河畔的露天咖啡座,許多遊客欣賞眼前美景,悠閒地品嚐著咖啡,對岸山上的古堡矗立,和諧的鑲在這幅美景間,讓人如同置身畫中。






但係喺相機真係影唔到佢嘅震撼







睇完瀑布就搭車返去蘇黎世,因為博物館唔使錢所以入去睇,但真係唔係好明啊!





博物館內嘅彩色玻璃窗




跟住就好隨意咁喺市內沿住利馬特河岸大道(Limmat)四圍行














聖母大教堂



Hostel樓下條街一入夜就好多人喺到食飯飲酒,所以都好嘈嫁!連我咁懶瞓都覺得嘈呀!




我哋今晚出街食一間土耳其人開嘅餐廳食,B女同LH食泰式炒粉,我就食魚配沙津,都幾好味嫁!






食飽就返Hostel沖涼瞓覺,因為明朝要早起去搭車呀!但出面真係好嘈!好晏先瞓到啊!






: 香腸2條: CHF11.00(CHF5.00 + CHF6.00)


    晚餐: CHF43.50 (CHF14.50 x 3)


    Supermarket: CHF29.80


                                 (乳酪7杯: CHF0.65 x 7


                                  果汁3枝: CHF1.60 x 3


                蘋果3個:CHF1.95


                布冧2個:CHF1.60


                 三文治: CHF5.20


                 蛋糕1條(370G):CHF3.90


                 果醬鬆餅:CHF1.90


                 麵包1個:CHF0.90


                 提子包:CFHF4.95)


手信: Postcard CHF1.00


: CHF111 (CHF37.00 x 3)


 


3 則留言:

  1. Zurich 火車站, 歐冠盃嘅裝飾已經拆咗囉 ! (我見你啲相, Geneva 噴泉上面嘅波都好快拆咗). 聽講 Lindt 因為衛生問題, 已經唔俾人參觀, 所以冇去. 蘇黎世唔多嘢行, 不過我漏咗去博物館, 我哋住咗喺一間民宿, 感覺好好.
    [版主回覆08/03/2008 16:30:00]我哋專登避開歐冠盃, 我睇過有間民宿係台灣人開係蘇黎世附近幾好,唔知係咪你嗰間,但我哋住哩間真係強烈表示唔好幫襯,真係唔掂

    回覆刪除
  2. 本來我係想去睇波, 不過舊年抽唔到飛, 所以冇波睇, 但係照去. 其實六月下半個月, 啲賽事唔係咁集中喺瑞士哩邊架嘞, 所以其實唔係大影響, 但係我就好鍾意足球.          台灣人民宿 ? 呀, 唔係囉. 我去嗰間要轉車去, 不過都好方便, 同埋嗰度有一隻狗一隻貓 (仲有一隻青蛙), 感覺好 home feel.    

    回覆刪除
  3. 我未去過蘇黎世o架, 景色都好靚咁bor
    [版主回覆08/08/2008 21:21:00]OK啦!始終大城市都係唔及郊區囉!而且蘇黎世啲串好多,唔係一般瑞士人咁nice,所以印象麻麻, 如果將來有機會再去瑞士,哩過地方一定會skip咗佢

    回覆刪除