2008年8月22日 星期五

鸚鵡好犀利呀


今日一早起身開收音機睇吓使唔使返工,點知仍然係三號球,但天文台話八點或之前會掛八號風球,咁即係點呀!最後緊係返上床瞓啦!



但今次哩個鸚鵡都幾犀利,屋企都感覺到佢嘅利害,因為隔離屋隻窗都被強風吹爛咗啊!真係好恐佈呀!



希望鸚鵡快啲走啦!唔好再搞破壞啦!


 

8 則留言:

  1. 聽說將會掛10風球, 希望快些回復平靜吧!  
    [版主回覆08/22/2008 14:32:00]吓...唔好啦卦! 而家已經好恐怖啦!

    回覆刪除
  2. 對上一次10號,宿舍個公用toilet爆左一半玻璃,不過好多人係宿舍,一d都唔驚。
    [版主回覆08/22/2008 19:17:00]但係如果喺自己屋企就驚啦! 跟住重會大風大雨啊!

    回覆刪除
  3. 咁勁...其實我都好驚我屋企d 窗
    [版主回覆08/22/2008 21:27:00]出面呼呼聲真係好驚我連我哋隻窗都吹爛啊!

    回覆刪除
  4. 一到打風,我最怕就是強風會吹破窗啊!
    [版主回覆08/22/2008 21:28:00]係啊..係啊! 所以希望鸚鵡快啲走啦!

    回覆刪除
  5. 我估好多人真係返左工
    [版主回覆08/23/2008 11:48:00]因為天文台遲公佈同無零兩可,我媽咪返八點都想出門口嫁啦! 我叫佢唔好咋!

    回覆刪除
  6. 我都好驚個窗吹爛呀 , 原來真係會架 ~~
    [版主回覆08/25/2008 21:22:00]係呀! 所以我嗰日都好驚我哋嗰啲都好似佢咁呀! 好彩都冇事!

    回覆刪除
  7. 嘩! 好驚呀! 我仲同呀媽講話唔洗咁緊張添
    [版主回覆08/25/2008 21:29:00]係呀!我初初都諗住唔使咁緊張嫁! 點知見到佢哋隻窗真係吹爛咗! 嚇到我哋嗱嗱聲貼返晒啲窗呀!

    回覆刪除
  8. 我睇業餘網站的風暴分析報告. 鸚鵡雖然好勁, 但比起間中吹向美國的超級颱風只是蚊比同牛比. 如果美國哪些四級五級颱風吹向香港, 好可能有好多樓宇頂唔信會倒塌 (指的是高樓大廈). 如果係真都幾恐怖.
    http://www.hkcoc.com/observatoryhome.php?url=http://www.hkcoc.com/writting/read10.htm
    [版主回覆09/03/2008 07:22:00]吓! 咁得人驚, 咁千奇唔好嚟香港啦! 我嗰日都已經好鬼驚啦!

    回覆刪除