2008年8月3日 星期日

巴黎、瑞士之夢想自遊行(住宿篇-琉森Luzern)

琉森(Luzern)–Backpacker's Lucerne







我對哩間hostel嘅評價係一般,地點有啲遠唔太方便,而且好多限制,又要keep passport或CHF50.00做鎖匙按金。而唯一優點係環境清靜又近琉森湖邊。


參考價: CHF31.00 / 人(連床單)



如果唔行冤枉路就真係十幾分鐘就可以由車站去到Hostel。


首先一到車站唔好由正門出,要喺右手邊側門出,一出會見到DIE POST。






然後跟住條路轉出去,哩到好似工廠區,好多貨櫃車,要小心。






行到路尾要過馬路。



哩到有個停車場同對面係啲食店,繼續行到盡頭。



嚟到哩到有條天橋就上去啦。



行晒條天橋就過馬路去對面籃色綠色大廈嗰邊之後繼續向前行。






跟住就會見到BACKPACERS個牌,不過唔好咁開心,重未到重要行,只不過確定話你知你冇行錯路。



跟住哩到行到尾就差唔多到嘞。







Receiption



哩間二人房幾好重有書枱嫁!



我哋係二人房加床肉!



房出面有洗手盤同化妝台



哩到有好多休閒室呀!

















廚房有兩個,但過咗煮食時間會成個廚房都鎖咗嫁!



另一廚房






























5 則留言:

  1. 我上年六月去, 都係住呢間呀~~
    你同埋媽咪去, 真係好好呀~~
    [版主回覆08/12/2008 07:54:00]哩間hostel環境幾好,好寧靜好舒服,係遠咗少少囉!

    回覆刪除
  2. 我今年六月去, 就係住哩間.
    唔知你有冇睇到我個留言, 不過, 我唔記得咗寫乜嘢囉.
    [版主回覆08/18/2008 07:51:00]我冇睇過啊! 咁你有冇行咗冤枉路呀!

    回覆刪除
  3. 多謝妳的回應!!  我行了冤枉路呀!!好遠哩!!    我第二天先搵到間郵局!!
    除了妳的介紹好詳細!!  原來重有一條路係火車站入面搭電梯, 不過路程都是遠!!   我都係跟人行先知, 不過因為下雨, 所以沒有拍照啦!! 
    [版主回覆09/14/2008 23:51:00]我哋都係走嗰日先行到哩條路,所以而家post出嚟諗住等啲人唔好行冤枉路囉! 嘩..你去九日落七日雨都幾唔好彩啊! 唔緊要啦! 有機會再去過. 瑞士實在太靚啦! 去多幾次都唔會厭呀!

    回覆刪除
  4. 小子上次跟巴士流動酒店團去過琉森,不過只停留了幾小時,上一間名錶店參觀,在花橋流連,在湖邊獵影,團友們上玉女峰,又嚐過芝士火窩,但最令人留戀的始終是瑞士的自然景色。值得一訪再訪 。
    [版主回覆11/21/2008 08:59:00]如果跟團真係唔多時間比你咖! 我好多年前跟團去時連花橋都冇去過添呀! 淨係去咗睇垂死獅子同去買錶就走啦!  所以今次可以遊覽到咁多地方都好滿足呀!

    回覆刪除
  5. 我6月去瑞士, 巳訂了這間...謝謝你的資料, 很實用!
    可惜睇唔到你呢d相, 全部都是XX (可能條 link 太耐了, 過期了)
    唔知可唔可以睇返呢? 因為我好想知點行去呢間 hostel
    否則, 就唯有靠blog主你的文字描述了!
    thanks!!
    [版主回覆05/07/2012 20:48:30]多年前跟團去意大利時, 導遊差點比人扒咗銀包, 團友當街比人搶手袋, 我媽咪亦喺洗手間比人企圖扒銀包, 好彩幾次都係有驚無險, 但令我對意大利真係有一點介心, 不過我知而家好咗好多, 但都係小心啲好, 尤其一啲小朋友呀! 我有同事係男仔嚟, 佢已經將重要證件同錢放咗喺貼身腰包, 褲腳嘅袋袋住200蚊歐元, 因為預咗要買車票, 點知佢喺搭車時有個小朋友挨喺佢身邊, 佢無為意, 就係咁200蚊無咗嗱! 不過又唔使太擔心, 樣樣小心啲應該無咩問題, 唔好有機會比人哋咁就無嘢咖啦! 始終扒手都係取易不取難嘛!
    [Karen回覆05/06/2012 23:37:34]唔該哂呀! 仲比咗咁有用的remind我! 咁我一定會在瑞士每日帶環保袋出街~
    Italy 我都擔心治安, 加上我地冇男仔, 我地唯有入黑前就返到民宿, 唔出去, 各方面都小心d. 仲有我會將嗰日用的錢, 大紙放在暗格貼身腰包裡, 外面就袋d細紙同散紙.
    Zermatt 我安排了兩整天, 少女峰山區就3整天, 主要健行....我而家開始做多咗運動tim, 要操下d體力, 而且行李都唔輕啦去31天~
    好, 下次再聊, 而家再去睇下你其他文章先, Good night ^^
    [版主回覆05/06/2012 20:34:08]唔使客氣, 因為要再up返啲相都幾大功程, 所以如果你想再要睇啲咩相係可以幫到你哋的話, 你話我知, 我再up上去。我嗰次喺去咗16日, 有9日喺瑞士, 瑞士真係好靚啊! 你有冇去Zermett呀? 嗰到真係好正, 如果可以就安排行吓山, 啲風景真係好靚咖! 嗰次瑞士行程都係我自己負責, 開頭都覺得吃力咖, 不過編行程都係自遊行樂趣之一啊! 而且重喺搵資料過程中識咗好多朋友呀!
    希望你今次可以同朋友有個非常難忘嘅旅程啦!
    喺意大利要小心扒手呀! 雖然而家已經有改善, 但都係小心啲啦! 喺瑞士如果要去超市買嘢記住自己帶環境袋呀! 有啲超市唔係話你比錢就有膠袋, 佢哋話環保, 無得比你就真係無咖啦!
    [Karen回覆05/06/2012 19:51:25]Hi Shirley, 嘩你真係超好好好好.....人呀!
    咁快回覆不特止, 仲re-upload番d相! 真係多謝你, 又麻煩哂你!
    我巳將你個blog一些重要的文章轉成pdf檔案, 去到有需要時, 我會開住, 一路行一路跟你的資料去找!
    今次旅程, 我地4個女仔 Italy 13天+瑞士16天, 全部行程我一人負責
    真係做到想暈, 不過幸好遇上很多好心的blog友, 得到很多幫助.
    Thanks again Shirley! ^0^
    [版主回覆05/06/2012 11:49:49]忘了多謝你嘅到訪, 另外想講多樣係我到訪瑞士時不竟已經幾年了, 所以路面情況或建築物可能會有所改變啊! 哩到只係比個大概嘅情況, 希望你玩得開心啲啦!
    [版主回覆05/06/2012 11:28:38]係呀! 因為Yahoo Blog upgrade時, 有啲相比佢delete咗呀! 重要係巴黎瑞士嗰啲大部份無晒呀! 真係激死我呀! 我本來都諗住寫完京阪神就會慢慢加返啲相上去, 不過你6月就過去, 所以我就拾返啲相先啦!

    回覆刪除